Інженер з міцності – фахівець , який забезпечує виконання вимог з міцності, надійності та довговічності різноманітних конструкцій: літаків та інших транспортних засобів, енергетичного устаткування, виробничого та медичного обладнання і багатьох інших виорбів. Діяльність фахівців з міцності втілюється на різних стадіях проектування і експлуатації виробів: в проведенні проектних робіт, експериментальних досліджень матеріалів і готових виробів та комп’ютерного моделювання процесів деформування елементів конструкцій. Про важливість такої професії свідчить той факт, що кафедра опору матеріалів, яку було створено 125 років тому назад на одному з перших факультетів КПІ – Механічному факультеті, досі продовжує свою діяльність.

 2 червня 2023 р. на кафедрі динаміки і міцності машин та опору матеріалів для учнів 9-11 класів був проведений майстер-клас. , який демонструє особливості діяльності інженера з міцності. В лабораторії механічних випробувань асистент кафедри ДММ та ОМ Ольга Мусієнко ознайомила майбутніх абітурієнтів з обладнанням, з видами та особливостями механічних випробувань, провела випробування обраного зразка на згин для різних силових впливів та пояснила отримані результати на діаграмі навантаження. Далі, в комп’ютеризованому навчальному центрі Прогрестех-Україна-КПІ доцент кафедри Віктор Коваль розповів про САD/CAE технології та допоміг учасникам майстер-класу із використанням професійного програмного забезпечення створити свою першу 3D модель зразка, який був предметом механічного випробування. Після порівняння результатів натурного експерименту та комп’ютерного моделювання було отримано висновок про ідентичність результатів.

Сподіваємось, що проведений захід стане для його учасників першим кроком до отримання інженерної освіти та подальшої професійної діяльності в галузі механічної інженерії

 

mk1 2 mk2 2
mk3 2 mk4 2

 

 

 

 

 

Адреса

м. Київ, пр-т. Перемоги, 37, корпус 1, кім. 166
Телефон: (044) 204-95-35
e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Адреса приймальної комісії

м. Київ, вул. Політехнічна 14, корпус 16, кім.147-б

E-mаіl:    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Телефон гарячої лінії ММІ: +38 (097) 131-85-65

На громадське обговорення (проекти освітніх програм). 

Пропозиції щодо змісту освітніх програм надсилати на адресу  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  до 01 жовтня 2023 року.

 

Відгуки та рецензії, що надійшли на освітні програми попередніх редакцій

yy

Освітня програма "Динаміка та міцність машин"

БАКАЛАВРАТ

Теоретична механіка. Частина 1. Статика

Теоретична механіка. Частина 2. Кінематика

Теоретична механіка. Частина 3. Динаміка

Інформатика

Механіка матеріалів і конструкцій. Частина 1. Просте навантаження

Механіка матеріалів і конструкцій. Частина 2. Складне навантаження, стійкість і динаміка

Механіка матеріалів і конструкцій. Курсова робота 

Теорія механізмів і машин 

Класифікація і аналіз механізмів

Синтез механізмів

Теорія механізмів і машин. Курсова робота

Деталі машин і основи конструювання

Деталі машин і основи конструювання. Курсовий проект 

Теорія пружності. Частина 1. Напружено-деформований стан

Теорія пружності. Частина 2. Крайові задачі

Будівельна механіка стрижневих систем

Теорія коливань стрижневих і континуальних систем. Частина 1. Коливання систем з багатьма ступенями вільності.

Теорія коливань стрижневих і континуальних систем. Частина 2. Повздовжні і крутильні коливання континуальних систем.

Теорія коливань стрижневих і континуальних систем. Частина 3. Згинні коливання стержнів і пластин.

Теорія пластичності та повзучості. Частина 1. Теорія пластичності.

Теорія пластичності та повзучості. Частина 2. Теорія повзучості.

Теорія пластичності та повзучості. Курсовий проект

Переддипломна практика

Дипломне проектування 

Коливання систем з одним ступенем вільності

Коливання континуальних систем

Механічні коливання в інженерній справі систем з розподіленими параметрами

Методи математичної фізики для рівнянь гіперболічного та параболічного типів

Рівняння в частинних похідних для інженерів

Матеметичне моделювання процесів коливання і теплопровідності

Автоматизовані методи 2D проектування

Сучасні технології проектування

Прикладна комп'ютерна інженерія

МСЕ в механіці стрижневих систем

Спеціальні задачі механіки стрижневих систем

Варіаційні методи в задачах стрижневих систем

Автоматизовані методи 3D проектування

Сучасні технології моделювання 3D об'єктів

Інженерне проектування складних просторових об'єктів

Методи математичної фізики для рівнянь еліптичного типу

Методи розв'язування крайових задач

Математичне моделювання стаціонарних фізичних процесів

Нові матеріали 

Механіка полімерних матеріалів

Конструкційні полімери та композиційні матеріали

Числові методи динаміки і міцності машин. Стаціонарні задачі

Проекційно-сіткові методи в механіці. Стаціонарні задачі

Комп'ютерні методи розв'язування крайових задач прикладної механіки. Стаціонарні задачі

Механіка анізотропних матеріалів

Розрахунок анізотропних конструкцій

Механіка композиційних матеріалів

Прикладни методи в задачах механіки деформівного тіла

Спеціальні задачі теорії пружності

Задачі прикладної теорії пружності

Будівельна механіка машин

Пластини і оболонки

Будівельна механіка авіаційних конструкцій

Фізичні основи міцності

Феноменологічні основи міцності

Механіка руйнування

Числові методи динаміки і міцності машин. Нестаціонарні задачі

Проекційно-сіткові методи в механіці. Нестаціонарні задачі

Комп'ютерні методи розв'язування крайових задач прикладної механіки. Нестаціонарні задачі

Нормативне та кадрове забезпечення наукоємного виробництва

Інженерне забезпечення сучасного виробництва

Законодавчі аспекти ведення освітньої та наукової діяльності

 

МАГІСТРАТУРА (ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА)

Системна інженерія та управління проектами в наукоємному машинобудуванні 

Інформаційні системи та технології в авіабудуванні

Числові і аналітичні методи аналізу динаміки і міцності машин та стійкості руху. Курсовий проект

Числові і аналітичні методи аналізу динаміки і міцності машин та стійкості руху

Міцність при змінних навантаженнях 

Ймовірнісні методи в механіці

Наукова робота за темою магістерської дисертації 1. Основи наукових досліджень 

Наукова робота за темою магістерської дисертації 2. Науково-дослідна робота за темою магістерської дисертації 

Практика 

Виконання магістерської дисертації 

Інформаційні технології авіабудування засобами програм CATIA 

Інформаційна підтримка проектів засобами CAD/CAМ/CAE систем та технологій 

Комп'ютерне забезпечення проектування авіаційної техніки 

Теорія надійності машин і конструкцій

Статистична динаміка та надійність літальних апаратів

Термовібраційна надійність енергетичних пристроїв

Експериментальні методи досліджень 

Експериментальна механіка

Експериментальні засоби дослідження міцності матеріалів і конструкцій

Проектування і розрахунок елементів авіаційних конструкцій 

Розрахунок міцності авіаційних конструкцій 

Розрахункове забезпечення міцності авіаційних конструкцій 

Міцність та руйнування елементів конструкцій 

Конструкційна міцність

Міцність при експлуатаційних навантаженнях

 

Освітня програма "Автоматизовані та роботизовані механічні системи"

БАКАЛАВРАТ

Теоретична механіка - 1. Статика - 135 год

Теоретична механіка - 2. Кінематика - 150 год

Теоретична механіка - 3. Динаміка - 105 год

Механіка матеріалів і конструкцій. Частина 1. Просте навантаження - 195 год

Механіка матеріалів і конструкцій. Частина 2. Складне навантаження стійкість і динаміка - 195 год

 

Освітня програма "Інжинірінг зварювання, лазерних та споріднених технологій"

 БАКАЛАВРАТ

Теоретична механіка - 1. Статика - 165 год

 

Освітня програма "Технології та інжинірінг у зварюванні"

 БАКАЛАВРАТ

Теоретична механіка - 3. Динаміка - 120 год

 

Освітня програма "Технологічні системи інженерії з'єднань і поверхонь"

 БАКАЛАВРАТ

Теоретична механіка - 3. Динаміка - 120 год

 

 

Освітня програма "Лазерна техніка та комп'ютеризовані процеси фізико-технічної обробки матеріалів"

 

 БАКАЛАВРАТ

 Теоретична механіка - 3. Динаміка - 120 год

 

 

Освітня програма "Електротехнічні пристрої та електротехнологічні комплекси"

БАКАЛАВРАТ

Технічна механіка - 90 год

 

Освітня програма "Електричні системи і мережі"

БАКАЛАВРАТ

Технічна механіка - 90 год

 

Освітня програма "Управління, захист та автоматизація енергосистем"

БАКАЛАВРАТ

Технічна механіка - 90 год

Технічна механіка - 90 год

 

Освітня програма "Нетрадиційні та відновлювані джерела енергії"

БАКАЛАВРАТ

Технічна механіка - 90 год

 

Освітня програма "Електричні машини й апарати"

 БАКАЛАВРАТ

Технічна механіка - 90 год

  

Освітня програма "Електромеханічні системи автоматизації, електропривід та електромобільність"

 БАКАЛАВРАТ

Технічна механіка - 90 год

  

Освітня програма "Електричні станції"

 БАКАЛАВРАТ

Технічна механіка - 90 год

  

Освітня програма "Технології виробництва літальних апаратів"

БАКАЛАВРАТ

Теоретична механіка - 1. Статика - 135 год

Теоретична механіка - 2. Кінематика - 150 год

Теоретична механіка - 3. Динаміка - 105 год

 

Освітня програма "Обладнання фармацефтичних та біотехнологічних виробництв"

БАКАЛАВРАТ

Механіка матеріалів і конструкцій - 210 год

 

Освітня програма "Інструментальні системи інженерного дизайну"

БАКАЛАВРАТ

Динаміка систем механічного оброблення - 90 год

 

Освітня програма "Конструювання та дизайн машин"

БАКАЛАВРАТ

Теоретична механіка - 1. Статика - 135 год

Теоретична механіка - 2. Кінематика - 150 год

 

Освітня програма "Комп'ютерно-інтегровані технології проектування обладнання хімічної інженерії"

БАКАЛАВРАТ

Механіка матеріалів і конструкцій - 180 год

 

 

Освітня програма "Інжинірінг, комп'ютерне моделювання та проектування обладнання виробництв полімерних і будівельним матеріалів та виробів"

 

БАКАЛАВРАТ

Механіка матеріалів і конструкцій - 195 год

 

Освітня програма "Геоінженерія"

БАКАЛАВРАТ

Прикладна механіка. Частина 2. Опір матеріалів. Курсова робота - 30 год

 

Закон України про вищу освіту

Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти

Стратегія розвитку Національного технічного університету України «КПІ імені Ігоря Сікорського» на 2020-2025 роки

Нормативні документи з планування та організації навчального процесу

Положення про організацію освітнього процесу в КПІ ім. Ігоря Сікорського

Положення про систему внутрішнього забезпечення якості вищої освіти у КПІ ім. Ігоря Сікорського

Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність

Положення про реалізацію права на вільний вибір навчальних дисциплін здобувачами вищої освіти КПІ ім. Ігоря Сікорського

Положення про індивідуальний навчальний план здобувача вищої освіти в КПІ ім. Ігоря Сікорського

Положення про порядок проведення практики здобувачів вищої освіти КПІ ім. Ігоря Сікорського

Положення про порядок подання і розгляду апеляцій вступників до КПІ ім. Ігоря Сікорського

Наказ про навчально-наукові інститути КПІ ім. Ігоря Сікорського

Наказ про затвердження перекладу англійською мовою інформації для замовлення документів про вищу освіту
Додаток до наказу

 

ДИСЦИПЛІНИ  КАФЕДРИ  І  НАВЧАЛЬНІ  ПРОГРАМИ  (Силабуси)

БАКАЛАВРАТ

БАКАЛАВРАТ ОП ДММ

qwqweqweqweqweqw

Дні Відкритих Дверей

Про дні відкритих дверей КПІ ім. Ігоря Сікорського та навчально-наукового механіко-машинобудівного інституту  можна дізнатись на Інформаційному каналі для вступу або у календарі "КПІ Вступник 2022".

Слідкуйте також за повідомленнями в чаті telegram: @mmi_abituriyent_chat

Найближчий День відкритих дверей КПІ ім. Ігоря Сікорського відбудеться 4 червня 2022 об 11:00.

З 23 по 28 травня 2022 року пройшов тиждень Спеціальністі 131 Прикладна механіка з Навчально-науковим механіко-машинобудівним інститутом.

Літакобудування, робототехніка, біомеханіка, інженерний дизайн, верстати та машини, технології машинобудування, автоматизація, вимірювання та випробування, краш-тести... Таку різноманітність забезпечують освітні програми Навчально-наукового механіко-машинобудівного інституту:

Абітурієнти та студенти 1 курсу ознайомились з Освітньою програмою Динаміка і міцність машин, яка відповідає сучасним європейським стандартам і принципам організації та забезпечення освітнього процесу, що підтверджено міжнародним сертифікатом. Гості дізнались:

  • Чому потрібно тестувати конструкції на міцність, стійкість, витривалість та довговічність;
  • Навіщо виконувати розрахунки перед виготовленням конструкцій;
  • Як виконуються випробування та дослідження нових матеріалів та конструкцій;
  • У яких сферах можна працювати інженером з міцності.

22 січня 2022 року кафедру Динаміки і міцності машин та опору матеріалів відвідали майбутні вступники. Вони ознайомились з навчальним центром «Training center Boeing-Progresstech Ukraine» (лабораторія CAD/CAM/CAE проектування), у якому доцент кафедри Віктор Коваль розповів про особливості дуальної освіти, що проводиться кафедрою.

Майбутні абітурієнти відвідали також лабораторії біомеханіки та механічних випробувань. В лабораторії біомеханіки Віктором Ковалем було розказано про особливості протезування кісткової тканини. Викладач Олександр Тимошенко ознайомив відвідувачів з особливостями випробувань конструкцій на міцність та продемонстрував експериментальне дослідження наявного зразка.

t2.jpg 

Інформація стосовно вихідних у грудні 2021 та січні 2022 року

ГРУДЕНЬ 2021 року
25 грудня 2021 року відповідно до ст. 73 КЗпП є державним святом – Різдво Христове (Католицьке) і збігається з вихідним днем (субота). Цей вихідний день за законодавством (ст. 67 КЗпП) переноситься на найближчий наступний після нього робочий день, тобтo 27 грудня 2021 рокуОтже, 27 грудня 2021 року (понеділок) – ВИХІДНИЙ.

Відпочиваємо з 25 грудня 2021 року до 27 грудня 2021 року включно.

СІЧЕНЬ 2022 року
01 січня 2022 року відповідно до ст. 73 КЗпП є державним святом – Новий рік і збігається з вихідним днем (субота). Цей вихідний день за законодавством (ст. 67 КЗпП) переноситься на найближчий наступний після нього робочий день, тобтo 3 січня 2022 року. Отже, 03 січня 2022 року (понеділок) – ВИХІДНИЙ.

Відпочиваємо з 01 січня 2022 року по 03 січня 2022 року включно.

07 січня 2022 року (п’ятниця) відповідно до ст. 73 КЗпП є державним святом – Різдво Христове і є вихідним днем.

Відпочиваємо з 07 січня 2022 року до 09 січня 2022 року включно.

Інших перенесень робочих днів на новорічні та різдвяні свята не буде.
Директор департаменту управління справами  Марина МАЗУР

ДИСЦИПЛІНИ  КАФЕДРИ  І  НАВЧАЛЬНІ  ПРОГРАМИ  (Силабуси)

БАКАЛАВРАТ

БАКАЛАВРАТ ОП «Динаміка і міцність машин»

МАГІСТРАТУРА

ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ

Контакти приймальної комісії

Приймальна комісія КПІ ім. Ігоря Сікорського

   Адреса: вул. Політехнічна, 14, корпус 16, м. Київ.  (на мапі)
   Телефони: (+380 44) 204-96-45, 204-96-46, +38 (097) 694-50-58 (телефон гарячої лінії)

   Вступ на 1 курс: +38 (097) 694-50-58 

   Вступ до магістратури: +38 (063) 743-47-57


   Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
   Web-сторінка


Відбіркова комісія ММІ

Електронна пошта:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Телефон гарячої лінії ММІ: +38 (097) 131-85-65

Адреса приймальної комісії КПІ ім. Ігоря Сікорського:
Київ-56, вул. Політехнічна, 14, навчальний корпус 16

Години роботи: понеділок-четвер з 14:00 до 17:00. П'ятниця, субота, неділя - вихідні.

Телефони для довідок:
+38 (044) 204-96-45,
+38 (044) 204-96-46

Електронна пошта:   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
Навчально-науковий механіко-машинобудівний інститут


Консультації стосовно освітньої програми "Динаміка і міцність машин"

  Бабак Антон Миколайович
Заступник зав. кафедри з навчально виховної робити

facebook
+38 (050) 685-49-11
  Хорошев Костянтин Григорович
Відповідальний з профорієнтаційної роботи інституту
доцент кафедри динаміки і міцності машин та опору матеріалів

facebook
+38 (063) 240-73-01

Як доїхати?

 

Адреса Приймальної комісії «КПІ ім. Ігоря Сікорського»: вул. Політехнічна, 14, корпус 16, м. Київ.

Під час прийому документів відбіркових комісії факультетів можуть бути розміщені в інших корпусах (7, 15, 13, 18).

На період карантину звертайтеся за телефоном

+38 (063) 743-47-57 — вступ до магістратури

+38 (097) 694-50-58 — вступ на 1 курс 

Телефон: (+380 44) 204-96-45, 204-96-46
Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Приймальна комісія для іноземних громадян знаходиться в 31 корпусі 

 

До станції метро «Політехнічний інституту», до зупинки громадського транспорту «вул.Польова» (1, 3 швидкісний трамвай) або до зупинки «Політехнічний інститут» тролейбусами, автобусами й маршрутними таксі, що прямують проспектом Перемоги (тролейбус №5, автобус № 31, маршрутні таксі). Вулиця Політехнічна — пішохідна. Залишити транспорт можна на спеціалізованих стоянках. Для детальної інформації щодо території КПі ім. Ігоря Сікорського — скористайтесь мобільним додатком KPIMaps або перегляньте сенсорну мапу.

 Опір матеріалів 

На громадське обговорення (проекти освітніх програм). 

Пропозиції щодо змісту освітніх програм надсилати на адресу  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  до 01 жовтня 2023 року.

 

Чинні освітні програми (2022-2023 н.р.)

 

Відгуки та рецензіії роботодавців та академічної спільноти:

ДП "АНТОНОВ"

ТОВ "Прогрестех-Україна"

"Інститут проблем міцності ім. Г.С. Писаренка" НАН України

Київський національний університет будівництва і архітектури

АТ "УкрНДІАТ"

Відгуки та рецензії здобувачів та випускників:

Відгук на освітню програму студента Демешко Ярослава

Відгук на освітню програму студентки Сидори Тетяни

Відгук на освітню програму випускника Малинського В'ячеслава

 

Результати опитування бакалаврів

 

 

Відгуки та рецензіії роботодавців та академічної спільноти:

ДП "АНТОНОВ"

ТОВ "Прогрестех-Україна"

"Інститут проблем міцності ім. Г.С. Писаренка" НАН України

АТ "УкрНДІАТ"

Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Відгуки та рецензії здобувачів та випускників:

Відгук на освітньо-професійну програму студентки Сконечних Єлізавети)

Відгук на освітньо-професійну програму випускника Бахтаваршоєва Тимура

 

Результати опитування магістрів (освітньо-професійна програма)

 

  


Архів (2021-2022 н.р.)

«Освітня програма «Динаміка і міцність машин», перший рівень вищої освіти (бакалавр) , 3 роки 10 місяців», 2021 р.

Кафедральний каталог вибіркових навчальних дисциплін циклу  професійної підготовки освітньої програми «Динаміка і міцність  машин» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 

«Освітньо-професійна програма «Динаміка і міцність машин», другий рівень вищої освіти (магістр) , 1 рік 4 місяці», 2021 р.

Кафедральний каталог вибіркових навчальних дисциплін циклу професійної підготовки освітньої програми "Динаміка і міцність машин" другого (освітньо-професійного) рівня вищої освіти

«Освітньо-наукова програма «Динаміка і міцність машин» , другий рівень вищої освіти (магістр) , 1 рік 9 місяців», 2021 р.

Кафедральний каталог вибіркових навчальних дисциплін циклу професійної підготовки освітньої програми "Динаміка і міцність машин" другого (освітньо-наукового) рівня вищої освіти

Програма комплексного фахового випробування для вступу на освітню програму підготовки магістра «Динаміка і міцність машин»

Освітньо-наукова програма підготовки докторів філософії - спеціальність 131 "Прикладна механика"

 

Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2021-2022 навч.рік.

Освітньо наукова програма

  1. Розрахунок напружено-деформованого стану системи "труба - композитний бандаж 

Освітньо-професійна програма

  1. Коефіцієнти концентрації напружень в композиційних пластинах біля отвору, що контактує з циліндром, в залежності від величин бічного зазору
  2. Напружено-деформований стан закінцівки стрингера крила літака
  3. Вибір оптимальної форми хвиль балки з хвилястою стінкою за результатами порівняльного аналізу її несучої спроможності
  4. Дослідження флатерних характеристик пасажирського літака з урахуванням розташування силової установки
  5. Аналіз НДС ендопротеза в зоні контакту в умовах тертя
  6. Проектyвальний розрахунок на міцність констрyкції підвісної стелі пасажирського літака
  7. НДС внутрішньої хорди шпангоута, пошкодженого корозією
  8. Міцність балки літака з хвилястою стінкою з відновлюваними конструктивними елементами типового ремонту
  9. Міцність композитної конструкції модуля керування відеообладнанням салону пасажирського літака
  10. Проектувальний розрахунок на міцність нижньої панелі передньої кромки крила літака
  11. Проектувальний розрахунок на міцність болтового з’єднання композитних елементів конструкції літака при одновісному навантаженні
  12. Вибір геометричних параметрів нервюри передньої кромки крила пасажирського літака
  13. Визначення оптимальних параметрів з’єднання елементів конструкції літака із композитних матеріалів при розрахунках на міцність

Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2020-2021 навч.рік.

Освітньо наукова програма

  1. Дослідження напружено-деформованого стану і витривалості напіввісі електромобіля
  2. Дослідження міцністних характеристик захисного покриття елементів обшивки літака

Освітньо-професійна програма

  1. Вибір оптимального конструктивного виконання вуглепластикової стінки нервюри крила літака з умов міцності, жорсткості та стійкості
  2. Конструювання однозрізного з'єднання композит-композит з максимальною масовою ефективністю
  3. Дослідження впливу геометричних параметрів кутового фланця на значення руйнівної сили і на характер його руйнування при статичному навантаженні
  4. Обґрунтування вибору конструктивного виконання вуглепластикової панелі крила з умов міцності, жорсткості та стійкості
  5. Аналіз стійкості і характеру деформування швелера при різних параметрах фланця
  6. Міцність композитної конструкції шафи салону пасажирського літака
  7. Дослідження ефективності використання кріплення пасажирських крісел з урахуванням виготовлення та ремонтопридатності
  8. Визначення напружено-деформованого стану конструкції центра контроля пасажирського відеообладнання літака
  9. Дослідження впливу геометричних характеристик сендвіч панелей літака на розподіл внутрішних зусиль в панелі, індукованих їх включенням у сумісну взаємодію з несучою конструкцією літака.
  10. Дослідження впливу положення отворів в стінці балки на її несучу спроможність при комплексному наватаженні.
  11. Аналітична модель для розрахунку на міцність балки з близьким розташуванням проміжних опор
  12. Аналіз довговічності та тріщиностійкості рядового шпангоута вузькофюзеляжного літака
  13. Проектування та аналіз міцності конструкції підвісної стелі пасажирського літака для встановлення антени
  14. Проектування та аналіз міцності рейок сидінь (seat track) та балок підлоги в зоні центроплана пасажирського літака
  15. Напружено-деформований стан конструкції фільтроелементу при ультразвуковому кавітаційному фільтруванні рідини
  16. Статична міцність композитних піддонів заднього і переднього багажно-вантажних відсіків літака АН-158
  17. Чисельні дослідження характеристик контактних напружень у лопатковому замку типу "ластівчин хвіст" диска турбореактивного двигуна
  18. Підбір оптимального матеріалу для елементу паливної системи літака, виходячи з розрахунку на міцність.
  19. Дослідження характеристик жорсткості фіксації переломів трубчастих кісток з врахуванням регенерації кісткової тканини
  20. Оцінювання довговічності металевих конструкцій в умовах малоциклового багатовісного непропорційного навантажування
  21. Оцінка ресурсу роботи барботажного баку при перевірці налаштування імпульсних клапанів атомних реакторів
  22. Дослідження просторових переміщень переломів кісток, фіксованих стержневими апаратами, під дією зовнішніх навантажень

Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2019-2020 навч.рік.

Освітньо наукова програма

  1. Дослідження напружено-деформованого стану стійки шасі при аварійних та стандартних посадках літака
  2. Визначення довговічності космічного апарата в умовах стохастичних вібрацій

Освітньо-професійна програма

  1. Математичне моделювання впливу параметрів технології пошарового наплавлення на механічні характеристики
  2. Оцінка пошкоджуваності, тріщиностійкості та опору руйнуванню крихких матеріалів при локальному навантаженні
  3. Оцінка несучої спроможності верхньої щелепи людини зі структурними дефектами кістки та зубів
  4. Визначення характеристик напружено-деформованого стану шахти виймальної при критичному відхиленні корпусу реактора АЕС від вертикалі
  5. Напружено- деформований стан композитних зубних протезів
  6. Напружено- деформований стан закрилків транспортного літака
  7. Вплив регенерації кісткової тканини на деформаційні характеристики кісток з переломами та системами їх фіксації
  8. Моделі багатовісного втомного руйнування та оцінювання довговічності елементів конструкцій
  9. Визначення несучої здатності елементів фюзеляжу сучасного літака
  10. Визначення характеристик напружено-деформованого стану головного циркуляційного насоса енергетичного блоку ВВЕР-1000
  11. Установка для дослідження взаємних зміщень у переломах кісток із засобами фіксації під дією складних навантажень
  12. Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака «вафельної» конструкції
  13. Особливості плоского напружено-деформованого стану обшивки навколо ум'ятини
  14. Вплив жорсткості та компонування шпангоутів фюзеляжу на розподіл зусиль у поздовжньому стику обшивок
  15. Проектування високонавантаженого двозрізного з'єднання метал-композит мінімальної маси
  16. Міцність композитної конструкції робочого місця бортпровідника пасажирського літака
  17. Проектування балки підлоги пасажирського літака складальної конструкції із різнорідних матеріалів
  18. Напружено-деформований стан в зоні вершини магістральної тріщини в обшивці фюзеляжу пасажирського літака
  19. Проектування високонавантаженого однозрізного з'єднання метал-композит мінімальної маси
  20. Вплив тимчасової втрати стійкості на несучу спроможніcть елементів кріплення панелей хвостової частини крила літака під час експлуатації
  21. Вплив отвору з одностороннім відбортуванням в стінці балки на її стійкість при зсуві
  22. Міцність стінки фюзеляжу із композиційних матеріалів пасажирського літака

Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2018-2019 навч.рік.

Освітньо наукова програма

  1. Аналіз напружено-деформованого стану тришарових конструкцій з композиційних матеріалів
  2. Оцінка ефективності дії заряду з конічною оболонкою

Освітньо-професійна програма

  1. Розрахунок елементів конструкції літального апарату
  2. Дослідження композитних плит на розміро-стабільність під термічним навантаженням
  3. Модальний аналіз композитного головного обтікача корисного вантажу ракетоносія
  4. Напружено-деформований стан кронштейна кріплення моторів до крила в складі силової установки літака
  5. Залишкова міцність болта зє’днання хретовини з валом реверсивного привода силової установки літака
  6. Напружено-деформований стан зварного шва після динамічної обробки
  7. Оцінка довговічності елементів вагонів з різними варіаціями режимів навантаження
  8. Міцність та деформування елементів стержневих систем остеосинтезу при статичних та циклічних навантаженнях
  9. Дослідження впливу температури на механічні властивості полімерів
  10. Ізометричний аналіз напружено-деформованого стану медичних стентів
  11. Напружено-деформований стан та стійкість сильфона корпуса реактора при змінах температур
  12. Дослідження процесу розльоту продуктів детонації та розповсюдження повітряних ударних хвиль складеного заряду
  13. Розробка засобів дослідження функціональної надійності систем остеосинтезу при складних фізіологічних навантаженнях
  14. Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака з допоміжними ребрами по типу балки без втрати стійкості стінки
  15. Дослідження впливу геометричних параметрів конструкції гермошпангоута пасажирського літака під дією надлишкового тиску (без стовщення)
  16. Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням вирізів
  17. Проектування цільнофрезерованої швелерної балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з двома допоміжними поздовжніми ребрами
  18. Проектування балки підлоги пасажирського літака складальної конструкції із кутових профілів по типу балки без втрати стійкості стінки
  19. Дослідження впливу пошкоджень у вигляді ум'ятини на напружено –деформований стан пластин при плоскому напруженому стані
  20. Обґрунтування вибору конструктивного виконання тришарової панелі крила з умов міцності, жорсткості та стійкості
  21. Обґрунтування вибору конструктивного виконання вуглепластикової стінки лонжерона з умов міцності, жорсткості та стійкості
  22. Проектування балки підлоги складальної конструкції із кутових профілів пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням використання різних конструкційних матеріалів
  23. Розрахунок на міцність при статичному і повторно-змінному навантаженні підкріпленої стінки відсіку шасі пасажирського літака
  24. Проектування цільнофрезерованої швелерної балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням оптимізації ваги
  25. Дослідження впливу відбортовування пластин з отворами на стійкість при зсуві

Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2019-2020 навч.рік.

Освітньо наукова програма

Дослідження напружено-деформованого стану стійки шасі при аварійних та стандартних посадках літака

Визначення довговічності космічного апарата в умовах стохастичних вібрацій

Освітньо-професійна програма

Математичне моделювання впливу параметрів технології пошарового наплавлення на механічні характеристики

Оцінка пошкоджуваності, тріщиностійкості та опору руйнуванню крихких матеріалів при локальному навантаженні

Оцінка несучої спроможності верхньої щелепи людини зі структурними дефектами кістки та зубів

Визначення характеристик напружено-деформованого стану шахти виймальної при критичному відхиленні корпусу реактора АЕС від вертикалі

Напружено- деформований стан композитних зубних протезів

Напружено- деформований стан закрилків транспортного літака

Вплив регенерації кісткової тканини на деформаційні характеристики кісток з переломами та системами їх фіксації

Моделі багатовісного втомного руйнування та оцінювання довговічності елементів конструкцій

Визначення несучої здатності елементів фюзеляжу сучасного літака

Визначення характеристик напружено-деформованого стану головного циркуляційного насоса енергетичного блоку ВВЕР-1000

Установка для дослідження взаємних зміщень у переломах кісток із засобами фіксації під дією складних навантажень

Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака «вафельної» конструкції

Особливості плоского напружено-деформованого стану обшивки навколо ум'ятини

Вплив жорсткості та компонування шпангоутів фюзеляжу на розподіл зусиль у поздовжньому стику обшивок

Проектування високонавантаженого двозрізного з'єднання метал-композит мінімальної маси

Міцність композитної конструкції робочого місця бортпровідника пасажирського літака

Проектування балки підлоги пасажирського літака складальної конструкції із різнорідних матеріалів

Напружено-деформований стан в зоні вершини магістральної тріщини в обшивці фюзеляжу пасажирського літака

Проектування високонавантаженого однозрізного з'єднання метал-композит мінімальної маси

Вплив тимчасової втрати стійкості на несучу спроможніcть елементів кріплення панелей хвостової частини крила літака під час експлуатації

Вплив отвору з одностороннім відбортуванням в стінці балки на її стійкість при зсуві

Міцність стінки фюзеляжу із композиційних матеріалів пасажирського літака

Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2018-2019 навч.рік.

Освітньо наукова програма

Аналіз напружено-деформованого стану тришарових конструкцій з композиційних матеріалів

Оцінка ефективності дії заряду з конічною оболонкою

Освітньо-професійна програма

Розрахунок елементів конструкції літального апарату

Дослідження композитних плит на розміро-стабільність під термічним навантаженням

Модальний аналіз композитного головного обтікача корисного вантажу ракетоносія

Напружено-деформований стан кронштейна кріплення моторів до крила в складі силової установки літака

Залишкова міцність болта зєднання хретовини з валом реверсивного привода силової установки літака

Напружено-деформований стан зварного шва після динамічної обробки

Оцінка довговічності елементів вагонів з різними варіаціями режимів навантаження

Міцність та деформування елементів стержневих систем остеосинтезу при статичних та циклічних навантаженнях

Дослідження впливу температури на механічні властивості полімерів

Ізометричний аналіз напружено-деформованого стану медичних стентів

Напружено-деформований стан та стійкість сильфона корпуса реактора при змінах температур

Дослідження процесу розльоту продуктів детонації та розповсюдження повітряних ударних хвиль складеного заряду

Розробка засобів дослідження функціональної надійності систем остеосинтезу при складних фізіологічних навантаженнях

Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака з допоміжними ребрами по типу балки без втрати стійкості стінки

Дослідження впливу геометричних параметрів конструкції гермошпангоута пасажирського літака під дією надлишкового тиску (без стовщення)

Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням вирізів

Проектування цільнофрезерованої швелерної балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з двома допоміжними поздовжніми ребрами

Проектування балки підлоги пасажирського літака складальної конструкції із кутових профілів по типу балки без втрати стійкості стінки

Дослідження впливу пошкоджень у вигляді ум'ятини на напружено –деформований стан пластин при плоскому напруженому стані

Обґрунтування вибору конструктивного виконання тришарової панелі крила з умов міцності, жорсткості та стійкості

Обґрунтування вибору конструктивного виконання вуглепластикової стінки лонжерона з умов міцності, жорсткості та стійкості

Проектування балки підлоги складальної конструкції із кутових профілів пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням використання різних конструкційних матеріалів

Розрахунок на міцність при статичному і повторно-змінному навантаженні підкріпленої стінки відсіку шасі пасажирського літака

Проектування цільнофрезерованої швелерної балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням оптимізації ваги

Дослідження впливу відбортовування пластин з отворами на стійкість при зсуві

ПОЛОЖЕННЯ

про кафедру ДИНАМІКИ І МІЦНОСТІ МАШИН ТА ОПОРУ МАТЕРІАЛІВ

механіко-машинобудівного інституту

Національного технічного університету України

“Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського”

 

  1. 1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Кафедра динаміки і міцності машин та опору матеріалів є структурним підрозділом механіко-машинобудівного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут», що провадить освітню, методичну та наукову діяльність у галузі знань 13 «Механічна інженерія» за спеціальністю «Прикладна механіка», освітян програма «Динаміка і міцність машин»

1.2. Кафедра створена згідно з Рішенням Вченої ради університету та наказу ректора .

1.3. Кафедра входить до складу механіко-машинобудівного інституту НТУУ «КПІ». Штат кафедри становлять наукові, науково-педагогічні, інженерно­технічні працівники, навчально-допоміжний персонал, докторанти, аспіранти.

1.4. Штатний розклад кафедри затверджує ректор університету за поданням директора механіко-машинобудівного інституту.

1.5. У своїй діяльності кафедра керується Конституцією України, законами та іншими нормативно-правовими актами України, Статутом НТУУ «КПІ», Правилами внутрішнього розпорядку НТУУ «КПІ» та цим Положенням.

1.6. Питання, які не відображені в Положенні, вирішуються ректором відповідно до конкретних обставин згідно з чинним законодавством.

1.7. Дане положення розроблене на підставі типового положення про кафедри університету, затвердженого ректором університету.

  1. 2.ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ КАФЕДРИ ДИНАМІКИ І МІЦНОСТІ МАШИН ТА ОПОРУ МАТЕРІАЛІВ

2.1. Кафедра забезпечує освітній процес відповідно до стандартів освіти для здобуття студентами вищої освіти відповідного ступеня за обраною спеціальністю.

2.2. Забезпечує практичну підготовку осіб, які навчаються в університеті, через проходження ними практики на підприємствах, в установах та організаціях згідно з укладеними університетом, інститутом або кафедрою договорами.

2.3. Забезпечує провадження освітньої, наукової, інноваційної, міжнародної та іншої діяльності.

2.4. Забезпечує творчу діяльність учасників освітнього процесу, збереження та примноження моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства.

2.5. Налагоджує міжнародні зв'язки при провадженні міжнародної діяльності університету в галузі освіти, науки, спорту, мистецтва і культури.

2.6. Забезпечує підготовку аспірантів і докторантів та фахівців інноваційного типу, формування сучасного наукового кадрового потенціалу, здатного забезпечити розробку та впровадження інноваційних наукових розробок.

2.7. Забезпечує розроблення підручників, навчальних посібників і наукових праць, методичних та інших видань за профілем роботи кафедри та забезпечує академічну присутність кафедри у глобальній мережі Інтернет.

2.8. Забезпечує організацію стажування та підвищення кваліфікації науково­ педагогічних та наукових працівників кафедри.

2.9. Діяльність кафедри здійснюється на підставі щорічного плану роботи кафедри, що охоплює напрями й завдання, зазначені в цьому Положенні. План роботи кафедри обговорюється і затверджується на її засіданні.

2.10. Основні завдання діяльності кафедри обговорюються на засіданні кафедри. Рішення, прийняті на засіданні кафедри, є обов'язковими для її працівників. Засідання кафедри проводяться не рідше ніж один раз на місяць. У засіданні кафедри беруть участь науково-педагогічні та наукові працівники кафедри. Засідання кафедри вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше ніж дві третини науково-педагогічних та наукових працівників, для яких кафедра є основним місцем роботи. Рішення кафедри приймаються простою більшістю голосів присутніх на засіданні кафедри. Під час засідання кафедри ведеться протокол, який підписують завідувач кафедри (його заступник) і секретар кафедри. На засідання кафедри можуть бути запрошені інші особи.

  1. 3.ФУНКЦІЇ КАФЕДРИ ДИНАМІКИ І МІЦНОСТІ МАШИН ТА ОПОРУ МАТЕРІАЛІВ

У сфері освітнього процесу:

З.1. забезпечує проведення навчальних занять, здійснення контрольних заходів з навчальних дисциплін кафедри відповідно до стандартів вищої освіти та положення про організацію освітнього процесу, навчального плану та програм навчальних дисциплін;

3.2. подає пропозиції деканату механіко-машинобудівного інституту щодо формування розкладу навчальних занять.

З.З. забезпечує практичну підготовку студентів зі спеціальностей кафедри;

З.4. організує укладання договорів для забезпечення практичної підготовки студентів;

З .5. готує студентів до участі в олімпіадах, конкурсах;

3.6. здійснює атестацію студентів зі спеціальностей кафедри, забезпечує ефективну роботу відповідних екзаменаційних комісій;

З .7. організує та проводить вступні випробування та додаткові вступні випробування на другий рівень вищої освіти для здобуття ступеня магістра;

3.8. призначає та організує роботу кураторів академічних груп;

3.9. бере участь у проведені вступних випробувань на третій рівень вищої освіти для здобуття ступеня доктора філософії.

У сфері методичної діяльності:

3.10. розробляє послідовності вивчення дисциплін (структурно-логічних схем), навчальних і робочих навчальних планів зі спеціальностей кафедри;

3.11. розробляє програми навчальних дисциплін кафедри, програм практичної підготовки;

3.12. розробляє тематики індивідуальних завдань і атестаційних робіт для здобуття відповідного ступеня вищої освіти;

3.13. створює підручники, навчальні посібники, інші навчальні та методичні видання з дисциплін кафедри;

3.14. розробляє засоби оцінювання набутих у процесі навчання компетентностей студентів та критеріїв такого оцінювання, рейтингових систем оцінювання знань студентів;

3.15. забезпечує рецензування та експертизу навчальних і методичних видань з дисциплін кафедри;

3.16. організує та проводить методичні, науково-методичні семінари кафедри;

3.17. забезпечує керівництво, рецензування, консультування атестаційних робіт для здобуття відповідного ступеня вищої освіти;

3.18. розробляє освітні (освітньо-професійні та освітньо-наукові) програми за спеціальностями кафедри;

3.19. бере участь у розробленні інформаційних пакетів механіко-машинобудівного інституту.

У сфері наукової та інноваційної діяльності:

3.20. забезпечує високоефективну наукову та інноваційну діяльність кафедри через проведення науково-педагогічними працівниками, докторантами, аспірантами та студентами кафедри і працівниками наукових підрозділів, що входять до складу механіко-машинобудівного інституту, досліджень за затвердженими в установленому порядку напрямами розвитку науки і техніки, напрямами інноваційної діяльності;

З .21. організує підготовку наукових кадрів вищої кваліфікації із залученням до наукового керівництва магістрантами та аспірантами провідних вчених університету й академічних інститутів;

3.22. забезпечує посилення дослідницької складової в навчальних планах для магістрів та залучення їх до виконання НДР;

З.23. бере участь у розвитку інноваційних структур на базі університету (наукового парку, технопарку, бізнес-інкубаторів) за пріоритетними науковими напрямами кафедри;

3.24. здійснює заходи зі створення об'єктів права інтелектуальної власності та захисту права інтелектуальної власності, а також трансфер технологій, зокрема через інноваційне середовище Наукового парку «Київська політехніка», і реалізацію ліцензійних договорів;

З.25. виконує міжнародні наукові проекти та програми, гранти, договори на замовлення іноземних організацій і компаній;

З .26. здійснює організаційні і методичні заходи з метою збільшення цитованості наукових праць співробітників кафедри, розширення присутності їх наукових публікацій у журналах і матеріалах конференцій, що входять до міжнародних наукометричних баз даних (Scopus, Web of Science та ін.).

У сфері організаційної діяльності:

3.27. надає пропозиції щодо формування кадрового складу та штатного розклад;

3.28. організує контроль якості проведення навчальних занять, практичної підготовки студентів;

З.29. налагоджує та підтримує зв'язки зі структурними підрозділами університету та іншим організаціями;

3.30. сприяє підвищенню кваліфікації науково-педагогічних працівників кафедри та працевлаштуванню працівників;

3.31. забезпечує організацію заходів із профорієнтації та залучення осіб на навчання за спеціальностями кафедри;

3.32. забезпечує підготовку необхідних документів для проведення ліцензування та акредитації в межах спеціальностей кафедри;

3.33. організує роботу зі створення і супроводження офіційного сайту кафедри (3-5 цікавих матеріалів на тиждень, орієнтованих на цільову аудиторію) та інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кампус» відповідно до Положення про типовий сайт кафедри НТУУ "КПІ";

3.34. забезпечує інформування про результати діяльності кафедри;

3.35. забезпечує участь працівників кафедри у роботі експертних рад, комісій, груп МОН України, спеціалізованих вчених рад;

3.36. веде документообіг та забезпечує передачу документів на архівне зберігання;

3.37. визначає рейтингу науково-педагогічних працівників кафедри;

3.38. створює та супроводжує інформаційно-комунікативні ресурси у доменній зоні kpi.ua університету.

У сфері .міжнародної діяльності:

3.39. готує (спільно з ДМС) проекти договорів про співпрацю з підрозділами зарубіжних університетів та організує їх виконання;

3.40. ініціює, проводить, формує програми міжнародних конференцій на рівні кафедри, механіко-машинобудівного інституту;

3.41. готує проектні пропозиції щодо участі в міжнародних конкурсах, програмах, фондах, грантах;

3.42. бере участь у міжнародних наукових дослідженнях та публікація у міжнародних виданнях;

З.43. делегує співробітників для участі в міжнародних конференціях, семінарах, конкурсах, виставках;

З.44. забезпечує підготовку іноземних студентів;

3.45. розвиває академічну мобільність через участь у міжнародних програмах і проектах;

3.46. вносить пропозиції щодо створення спільних з іноземними партнерами структур (лабораторій, центрів, наукових груп, редакційних колективів, консорціумів тощо);

З.47. забезпечує участь працівників кафедри в міжнародних професійних організаціях.

З.48. висвітлює результати освітньої та наукової діяльності кафедри англійською мовою.

  1. 4.ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ КАФЕДРОЮ

4.1. Керівництво кафедрою здійснює завідувач кафедри, який не може перебувати на посаді більш як два строки.

4.2. Завідувач кафедри повинен мати науковий ступінь та/або вчене (почесне) звання відповідно до профілю кафедри.

4.3. Завідувач кафедри обирається за конкурсом таємним голосуванням Вченою радою університету строком на п'ять років з урахуванням пропозицій трудового колективу механіко-машинобудівного інституту та кафедри. Ректор університету укладає із завідувачем кафедри контракт.

4.4. Завідувач кафедри забезпечує організацію освітнього процесу, виконання навчальних планів і програм навчальних дисциплін, здійснює контроль за якістю викладання навчальних дисциплін, навчально-методичною та науковою діяльністю викладачів.

4.5. Завідувач кафедри забезпечує виконання функцій кафедри та виконання наказів, розпоряджень і доручень ректора, директора механіко-машинобудівного інституту, створення у кіберпросторі (глобальній мережі Інтернет) цілісного позитивного іміджу кафедри як підрозділу університету, здатного конкурувати на міжнародному ринку освітніх та наукових послуг.

4.6. Завідувач кафедри підпорядкований директору механіко-машинобудівного інституту і діє на підставі посадової інструкції та умов контракту.

4.7. Відповідно до Положення про наукового керівника підрозділу (інституту, факультету, кафедри) на кафедрі може бути обрано наукового керівника та наукового консультанта.

4.8. Фінансування кафедри здійснюється в межах коштів механіко-машинобудівного інституту. Організаційне супроводження фінансово-господарської та наукової діяльності кафедри може здійснюватися через відповідні підрозділи на рівні інституту.

  1. 5.ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ КАФЕДРИ

5.1. Припинення діяльності кафедри динаміки і міцності машин та опору матеріалів здійснюється шляхом її реорганізації або ліквідації.

5.2. Діяльність кафедри динаміки і міцності машин та опору матеріалів припиняється наказом ректора в порядку та на умовах, передбачених Статутом НТУУ «КПІ» та чинним законодавством України, за рішенням Вченої ради університету.