Динамікв і міцність машин 

Кафедра динаміки і міцності машин
та опору матеріалів   готує фахівців
за спеціальністю
 G9 Прикладна механіка,
освітні програми

Динаміка і міцність машин

Штучний інтелект в механічній інженерії

Кафедра динаміки і міцності машин та опору матеріалів

Готує фахівців з комп'ютерного моделювання та експериментальних досліджень конструкційної міцності, довговічності і надійності авіаційної та ракетно-космічної техніки, машин і устаткування у різних галузях техніки із застосуванням сучасних інформаційних технологій.

Кафедра проводить навчання по двом освітнім програмам рівня «бакалавр» :
- «Динаміка і міцність машин»
- «Штучний інтелект у механічній інженерії» ( з 2025-2026 навчального року)

Навчання за рівнем «магістр» здійснюється за освітньою програмою «Динаміка і міцність машин». Здобувачі освітнього рівня «магістр»  мають можливість навчання: 
- на Спільному українсько-німецькому факультеті машинобудування в Отто фон Геріке університеті (м.Магдебург, Німеччина);
- за програмою подвійного диплому магістра Познанського Університету Технологій (м.Познань, Польща) та КПІ ім. Ігоря Сікорського;
- за програмою дуальної освіти у спільному навчально-науковому центрі «КПІ – ПРОГРЕСТЕХ-Україна – Вoеing-Україна» із подальшим працевлаштуванням в групі компаній «ПРОГРЕСТЕХ».

Освітня програма "Динаміка і міцність машин" пройшла Міжнародну акредитацію і визнана відповідною вимогам європейських програм інженерної освіти

Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2019-2020 навч.рік.

Освітньо наукова програма

Дослідження напружено-деформованого стану стійки шасі при аварійних та стандартних посадках літака

Визначення довговічності космічного апарата в умовах стохастичних вібрацій

Освітньо-професійна програма

Математичне моделювання впливу параметрів технології пошарового наплавлення на механічні характеристики

Оцінка пошкоджуваності, тріщиностійкості та опору руйнуванню крихких матеріалів при локальному навантаженні

Оцінка несучої спроможності верхньої щелепи людини зі структурними дефектами кістки та зубів

Визначення характеристик напружено-деформованого стану шахти виймальної при критичному відхиленні корпусу реактора АЕС від вертикалі

Напружено- деформований стан композитних зубних протезів

Напружено- деформований стан закрилків транспортного літака

Вплив регенерації кісткової тканини на деформаційні характеристики кісток з переломами та системами їх фіксації

Моделі багатовісного втомного руйнування та оцінювання довговічності елементів конструкцій

Визначення несучої здатності елементів фюзеляжу сучасного літака

Визначення характеристик напружено-деформованого стану головного циркуляційного насоса енергетичного блоку ВВЕР-1000

Установка для дослідження взаємних зміщень у переломах кісток із засобами фіксації під дією складних навантажень

Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака «вафельної» конструкції

Особливості плоского напружено-деформованого стану обшивки навколо ум'ятини

Вплив жорсткості та компонування шпангоутів фюзеляжу на розподіл зусиль у поздовжньому стику обшивок

Проектування високонавантаженого двозрізного з'єднання метал-композит мінімальної маси

Міцність композитної конструкції робочого місця бортпровідника пасажирського літака

Проектування балки підлоги пасажирського літака складальної конструкції із різнорідних матеріалів

Напружено-деформований стан в зоні вершини магістральної тріщини в обшивці фюзеляжу пасажирського літака

Проектування високонавантаженого однозрізного з'єднання метал-композит мінімальної маси

Вплив тимчасової втрати стійкості на несучу спроможніcть елементів кріплення панелей хвостової частини крила літака під час експлуатації

Вплив отвору з одностороннім відбортуванням в стінці балки на її стійкість при зсуві

Міцність стінки фюзеляжу із композиційних матеріалів пасажирського літака

Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2018-2019 навч.рік.

Освітньо наукова програма

Аналіз напружено-деформованого стану тришарових конструкцій з композиційних матеріалів

Оцінка ефективності дії заряду з конічною оболонкою

Освітньо-професійна програма

Розрахунок елементів конструкції літального апарату

Дослідження композитних плит на розміро-стабільність під термічним навантаженням

Модальний аналіз композитного головного обтікача корисного вантажу ракетоносія

Напружено-деформований стан кронштейна кріплення моторів до крила в складі силової установки літака

Залишкова міцність болта зєднання хретовини з валом реверсивного привода силової установки літака

Напружено-деформований стан зварного шва після динамічної обробки

Оцінка довговічності елементів вагонів з різними варіаціями режимів навантаження

Міцність та деформування елементів стержневих систем остеосинтезу при статичних та циклічних навантаженнях

Дослідження впливу температури на механічні властивості полімерів

Ізометричний аналіз напружено-деформованого стану медичних стентів

Напружено-деформований стан та стійкість сильфона корпуса реактора при змінах температур

Дослідження процесу розльоту продуктів детонації та розповсюдження повітряних ударних хвиль складеного заряду

Розробка засобів дослідження функціональної надійності систем остеосинтезу при складних фізіологічних навантаженнях

Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака з допоміжними ребрами по типу балки без втрати стійкості стінки

Дослідження впливу геометричних параметрів конструкції гермошпангоута пасажирського літака під дією надлишкового тиску (без стовщення)

Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням вирізів

Проектування цільнофрезерованої швелерної балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з двома допоміжними поздовжніми ребрами

Проектування балки підлоги пасажирського літака складальної конструкції із кутових профілів по типу балки без втрати стійкості стінки

Дослідження впливу пошкоджень у вигляді ум'ятини на напружено –деформований стан пластин при плоскому напруженому стані

Обґрунтування вибору конструктивного виконання тришарової панелі крила з умов міцності, жорсткості та стійкості

Обґрунтування вибору конструктивного виконання вуглепластикової стінки лонжерона з умов міцності, жорсткості та стійкості

Проектування балки підлоги складальної конструкції із кутових профілів пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням використання різних конструкційних матеріалів

Розрахунок на міцність при статичному і повторно-змінному навантаженні підкріпленої стінки відсіку шасі пасажирського літака

Проектування цільнофрезерованої швелерної балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням оптимізації ваги

Дослідження впливу відбортовування пластин з отворами на стійкість при зсуві