Як доїхати?

 

Адреса Приймальної комісії «КПІ ім. Ігоря Сікорського»: вул. Політехнічна, 14, корпус 16, м. Київ.

Під час прийому документів відбіркових комісії факультетів можуть бути розміщені в інших корпусах (7, 15, 13, 18).

На період карантину звертайтеся за телефоном

+38 (063) 743-47-57 — вступ до магістратури

+38 (097) 694-50-58 — вступ на 1 курс 

Телефон: (+380 44) 204-96-45, 204-96-46
Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Приймальна комісія для іноземних громадян знаходиться в 31 корпусі 

 

До станції метро «Політехнічний інституту», до зупинки громадського транспорту «вул.Польова» (1, 3 швидкісний трамвай) або до зупинки «Політехнічний інститут» тролейбусами, автобусами й маршрутними таксі, що прямують проспектом Перемоги (тролейбус №5, автобус № 31, маршрутні таксі). Вулиця Політехнічна — пішохідна. Залишити транспорт можна на спеціалізованих стоянках. Для детальної інформації щодо території КПі ім. Ігоря Сікорського — скористайтесь мобільним додатком KPIMaps або перегляньте сенсорну мапу.

Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2019-2020 навч.рік.

Освітньо наукова програма

Дослідження напружено-деформованого стану стійки шасі при аварійних та стандартних посадках літака

Визначення довговічності космічного апарата в умовах стохастичних вібрацій

Освітньо-професійна програма

Математичне моделювання впливу параметрів технології пошарового наплавлення на механічні характеристики

Оцінка пошкоджуваності, тріщиностійкості та опору руйнуванню крихких матеріалів при локальному навантаженні

Оцінка несучої спроможності верхньої щелепи людини зі структурними дефектами кістки та зубів

Визначення характеристик напружено-деформованого стану шахти виймальної при критичному відхиленні корпусу реактора АЕС від вертикалі

Напружено- деформований стан композитних зубних протезів

Напружено- деформований стан закрилків транспортного літака

Вплив регенерації кісткової тканини на деформаційні характеристики кісток з переломами та системами їх фіксації

Моделі багатовісного втомного руйнування та оцінювання довговічності елементів конструкцій

Визначення несучої здатності елементів фюзеляжу сучасного літака

Визначення характеристик напружено-деформованого стану головного циркуляційного насоса енергетичного блоку ВВЕР-1000

Установка для дослідження взаємних зміщень у переломах кісток із засобами фіксації під дією складних навантажень

Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака «вафельної» конструкції

Особливості плоского напружено-деформованого стану обшивки навколо ум'ятини

Вплив жорсткості та компонування шпангоутів фюзеляжу на розподіл зусиль у поздовжньому стику обшивок

Проектування високонавантаженого двозрізного з'єднання метал-композит мінімальної маси

Міцність композитної конструкції робочого місця бортпровідника пасажирського літака

Проектування балки підлоги пасажирського літака складальної конструкції із різнорідних матеріалів

Напружено-деформований стан в зоні вершини магістральної тріщини в обшивці фюзеляжу пасажирського літака

Проектування високонавантаженого однозрізного з'єднання метал-композит мінімальної маси

Вплив тимчасової втрати стійкості на несучу спроможніcть елементів кріплення панелей хвостової частини крила літака під час експлуатації

Вплив отвору з одностороннім відбортуванням в стінці балки на її стійкість при зсуві

Міцність стінки фюзеляжу із композиційних матеріалів пасажирського літака

Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2018-2019 навч.рік.

Освітньо наукова програма

Аналіз напружено-деформованого стану тришарових конструкцій з композиційних матеріалів

Оцінка ефективності дії заряду з конічною оболонкою

Освітньо-професійна програма

Розрахунок елементів конструкції літального апарату

Дослідження композитних плит на розміро-стабільність під термічним навантаженням

Модальний аналіз композитного головного обтікача корисного вантажу ракетоносія

Напружено-деформований стан кронштейна кріплення моторів до крила в складі силової установки літака

Залишкова міцність болта зє’днання хретовини з валом реверсивного привода силової установки літака

Напружено-деформований стан зварного шва після динамічної обробки

Оцінка довговічності елементів вагонів з різними варіаціями режимів навантаження

Міцність та деформування елементів стержневих систем остеосинтезу при статичних та циклічних навантаженнях

Дослідження впливу температури на механічні властивості полімерів

Ізометричний аналіз напружено-деформованого стану медичних стентів

Напружено-деформований стан та стійкість сильфона корпуса реактора при змінах температур

Дослідження процесу розльоту продуктів детонації та розповсюдження повітряних ударних хвиль складеного заряду

Розробка засобів дослідження функціональної надійності систем остеосинтезу при складних фізіологічних навантаженнях

Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака з допоміжними ребрами по типу балки без втрати стійкості стінки

Дослідження впливу геометричних параметрів конструкції гермошпангоута пасажирського літака під дією надлишкового тиску (без стовщення)

Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням вирізів

Проектування цільнофрезерованої швелерної балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з двома допоміжними поздовжніми ребрами

Проектування балки підлоги пасажирського літака складальної конструкції із кутових профілів по типу балки без втрати стійкості стінки

Дослідження впливу пошкоджень у вигляді ум'ятини на напружено –деформований стан пластин при плоскому напруженому стані

Обґрунтування вибору конструктивного виконання тришарової панелі крила з умов міцності, жорсткості та стійкості

Обґрунтування вибору конструктивного виконання вуглепластикової стінки лонжерона з умов міцності, жорсткості та стійкості

Проектування балки підлоги складальної конструкції із кутових профілів пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням використання різних конструкційних матеріалів

Розрахунок на міцність при статичному і повторно-змінному навантаженні підкріпленої стінки відсіку шасі пасажирського літака

Проектування цільнофрезерованої швелерної балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням оптимізації ваги

Дослідження впливу відбортовування пластин з отворами на стійкість при зсуві

Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2019-2020 навч.рік.

Освітньо наукова програма

Дослідження напружено-деформованого стану стійки шасі при аварійних та стандартних посадках літака

Визначення довговічності космічного апарата в умовах стохастичних вібрацій

Освітньо-професійна програма

Математичне моделювання впливу параметрів технології пошарового наплавлення на механічні характеристики

Оцінка пошкоджуваності, тріщиностійкості та опору руйнуванню крихких матеріалів при локальному навантаженні

Оцінка несучої спроможності верхньої щелепи людини зі структурними дефектами кістки та зубів

Визначення характеристик напружено-деформованого стану шахти виймальної при критичному відхиленні корпусу реактора АЕС від вертикалі

Напружено- деформований стан композитних зубних протезів

Напружено- деформований стан закрилків транспортного літака

Вплив регенерації кісткової тканини на деформаційні характеристики кісток з переломами та системами їх фіксації

Моделі багатовісного втомного руйнування та оцінювання довговічності елементів конструкцій

Визначення несучої здатності елементів фюзеляжу сучасного літака

Визначення характеристик напружено-деформованого стану головного циркуляційного насоса енергетичного блоку ВВЕР-1000

Установка для дослідження взаємних зміщень у переломах кісток із засобами фіксації під дією складних навантажень

Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака «вафельної» конструкції

Особливості плоского напружено-деформованого стану обшивки навколо ум'ятини

Вплив жорсткості та компонування шпангоутів фюзеляжу на розподіл зусиль у поздовжньому стику обшивок

Проектування високонавантаженого двозрізного з'єднання метал-композит мінімальної маси

Міцність композитної конструкції робочого місця бортпровідника пасажирського літака

Проектування балки підлоги пасажирського літака складальної конструкції із різнорідних матеріалів

Напружено-деформований стан в зоні вершини магістральної тріщини в обшивці фюзеляжу пасажирського літака

Проектування високонавантаженого однозрізного з'єднання метал-композит мінімальної маси

Вплив тимчасової втрати стійкості на несучу спроможніcть елементів кріплення панелей хвостової частини крила літака під час експлуатації

Вплив отвору з одностороннім відбортуванням в стінці балки на її стійкість при зсуві

Міцність стінки фюзеляжу із композиційних матеріалів пасажирського літака

Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2018-2019 навч.рік.

Освітньо наукова програма

Аналіз напружено-деформованого стану тришарових конструкцій з композиційних матеріалів

Оцінка ефективності дії заряду з конічною оболонкою

Освітньо-професійна програма

Розрахунок елементів конструкції літального апарату

Дослідження композитних плит на розміро-стабільність під термічним навантаженням

Модальний аналіз композитного головного обтікача корисного вантажу ракетоносія

Напружено-деформований стан кронштейна кріплення моторів до крила в складі силової установки літака

Залишкова міцність болта зєднання хретовини з валом реверсивного привода силової установки літака

Напружено-деформований стан зварного шва після динамічної обробки

Оцінка довговічності елементів вагонів з різними варіаціями режимів навантаження

Міцність та деформування елементів стержневих систем остеосинтезу при статичних та циклічних навантаженнях

Дослідження впливу температури на механічні властивості полімерів

Ізометричний аналіз напружено-деформованого стану медичних стентів

Напружено-деформований стан та стійкість сильфона корпуса реактора при змінах температур

Дослідження процесу розльоту продуктів детонації та розповсюдження повітряних ударних хвиль складеного заряду

Розробка засобів дослідження функціональної надійності систем остеосинтезу при складних фізіологічних навантаженнях

Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака з допоміжними ребрами по типу балки без втрати стійкості стінки

Дослідження впливу геометричних параметрів конструкції гермошпангоута пасажирського літака під дією надлишкового тиску (без стовщення)

Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням вирізів

Проектування цільнофрезерованої швелерної балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з двома допоміжними поздовжніми ребрами

Проектування балки підлоги пасажирського літака складальної конструкції із кутових профілів по типу балки без втрати стійкості стінки

Дослідження впливу пошкоджень у вигляді ум'ятини на напружено –деформований стан пластин при плоскому напруженому стані

Обґрунтування вибору конструктивного виконання тришарової панелі крила з умов міцності, жорсткості та стійкості

Обґрунтування вибору конструктивного виконання вуглепластикової стінки лонжерона з умов міцності, жорсткості та стійкості

Проектування балки підлоги складальної конструкції із кутових профілів пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням використання різних конструкційних матеріалів

Розрахунок на міцність при статичному і повторно-змінному навантаженні підкріпленої стінки відсіку шасі пасажирського літака

Проектування цільнофрезерованої швелерної балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням оптимізації ваги

Дослідження впливу відбортовування пластин з отворами на стійкість при зсуві

ПОЛОЖЕННЯ

про кафедру ДИНАМІКИ І МІЦНОСТІ МАШИН ТА ОПОРУ МАТЕРІАЛІВ

механіко-машинобудівного інституту

Національного технічного університету України

“Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського”

 

  1. 1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Кафедра динаміки і міцності машин та опору матеріалів є структурним підрозділом механіко-машинобудівного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут», що провадить освітню, методичну та наукову діяльність у галузі знань 13 «Механічна інженерія» за спеціальністю «Прикладна механіка», освітян програма «Динаміка і міцність машин»

1.2. Кафедра створена згідно з Рішенням Вченої ради університету та наказу ректора .

1.3. Кафедра входить до складу механіко-машинобудівного інституту НТУУ «КПІ». Штат кафедри становлять наукові, науково-педагогічні, інженерно­технічні працівники, навчально-допоміжний персонал, докторанти, аспіранти.

1.4. Штатний розклад кафедри затверджує ректор університету за поданням директора механіко-машинобудівного інституту.

1.5. У своїй діяльності кафедра керується Конституцією України, законами та іншими нормативно-правовими актами України, Статутом НТУУ «КПІ», Правилами внутрішнього розпорядку НТУУ «КПІ» та цим Положенням.

1.6. Питання, які не відображені в Положенні, вирішуються ректором відповідно до конкретних обставин згідно з чинним законодавством.

1.7. Дане положення розроблене на підставі типового положення про кафедри університету, затвердженого ректором університету.

  1. 2.ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ КАФЕДРИ ДИНАМІКИ І МІЦНОСТІ МАШИН ТА ОПОРУ МАТЕРІАЛІВ

2.1. Кафедра забезпечує освітній процес відповідно до стандартів освіти для здобуття студентами вищої освіти відповідного ступеня за обраною спеціальністю.

2.2. Забезпечує практичну підготовку осіб, які навчаються в університеті, через проходження ними практики на підприємствах, в установах та організаціях згідно з укладеними університетом, інститутом або кафедрою договорами.

2.3. Забезпечує провадження освітньої, наукової, інноваційної, міжнародної та іншої діяльності.

2.4. Забезпечує творчу діяльність учасників освітнього процесу, збереження та примноження моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства.

2.5. Налагоджує міжнародні зв'язки при провадженні міжнародної діяльності університету в галузі освіти, науки, спорту, мистецтва і культури.

2.6. Забезпечує підготовку аспірантів і докторантів та фахівців інноваційного типу, формування сучасного наукового кадрового потенціалу, здатного забезпечити розробку та впровадження інноваційних наукових розробок.

2.7. Забезпечує розроблення підручників, навчальних посібників і наукових праць, методичних та інших видань за профілем роботи кафедри та забезпечує академічну присутність кафедри у глобальній мережі Інтернет.

2.8. Забезпечує організацію стажування та підвищення кваліфікації науково­ педагогічних та наукових працівників кафедри.

2.9. Діяльність кафедри здійснюється на підставі щорічного плану роботи кафедри, що охоплює напрями й завдання, зазначені в цьому Положенні. План роботи кафедри обговорюється і затверджується на її засіданні.

2.10. Основні завдання діяльності кафедри обговорюються на засіданні кафедри. Рішення, прийняті на засіданні кафедри, є обов'язковими для її працівників. Засідання кафедри проводяться не рідше ніж один раз на місяць. У засіданні кафедри беруть участь науково-педагогічні та наукові працівники кафедри. Засідання кафедри вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше ніж дві третини науково-педагогічних та наукових працівників, для яких кафедра є основним місцем роботи. Рішення кафедри приймаються простою більшістю голосів присутніх на засіданні кафедри. Під час засідання кафедри ведеться протокол, який підписують завідувач кафедри (його заступник) і секретар кафедри. На засідання кафедри можуть бути запрошені інші особи.

  1. 3.ФУНКЦІЇ КАФЕДРИ ДИНАМІКИ І МІЦНОСТІ МАШИН ТА ОПОРУ МАТЕРІАЛІВ

У сфері освітнього процесу:

З.1. забезпечує проведення навчальних занять, здійснення контрольних заходів з навчальних дисциплін кафедри відповідно до стандартів вищої освіти та положення про організацію освітнього процесу, навчального плану та програм навчальних дисциплін;

3.2. подає пропозиції деканату механіко-машинобудівного інституту щодо формування розкладу навчальних занять.

З.З. забезпечує практичну підготовку студентів зі спеціальностей кафедри;

З.4. організує укладання договорів для забезпечення практичної підготовки студентів;

З .5. готує студентів до участі в олімпіадах, конкурсах;

3.6. здійснює атестацію студентів зі спеціальностей кафедри, забезпечує ефективну роботу відповідних екзаменаційних комісій;

З .7. організує та проводить вступні випробування та додаткові вступні випробування на другий рівень вищої освіти для здобуття ступеня магістра;

3.8. призначає та організує роботу кураторів академічних груп;

3.9. бере участь у проведені вступних випробувань на третій рівень вищої освіти для здобуття ступеня доктора філософії.

У сфері методичної діяльності:

3.10. розробляє послідовності вивчення дисциплін (структурно-логічних схем), навчальних і робочих навчальних планів зі спеціальностей кафедри;

3.11. розробляє програми навчальних дисциплін кафедри, програм практичної підготовки;

3.12. розробляє тематики індивідуальних завдань і атестаційних робіт для здобуття відповідного ступеня вищої освіти;

3.13. створює підручники, навчальні посібники, інші навчальні та методичні видання з дисциплін кафедри;

3.14. розробляє засоби оцінювання набутих у процесі навчання компетентностей студентів та критеріїв такого оцінювання, рейтингових систем оцінювання знань студентів;

3.15. забезпечує рецензування та експертизу навчальних і методичних видань з дисциплін кафедри;

3.16. організує та проводить методичні, науково-методичні семінари кафедри;

3.17. забезпечує керівництво, рецензування, консультування атестаційних робіт для здобуття відповідного ступеня вищої освіти;

3.18. розробляє освітні (освітньо-професійні та освітньо-наукові) програми за спеціальностями кафедри;

3.19. бере участь у розробленні інформаційних пакетів механіко-машинобудівного інституту.

У сфері наукової та інноваційної діяльності:

3.20. забезпечує високоефективну наукову та інноваційну діяльність кафедри через проведення науково-педагогічними працівниками, докторантами, аспірантами та студентами кафедри і працівниками наукових підрозділів, що входять до складу механіко-машинобудівного інституту, досліджень за затвердженими в установленому порядку напрямами розвитку науки і техніки, напрямами інноваційної діяльності;

З .21. організує підготовку наукових кадрів вищої кваліфікації із залученням до наукового керівництва магістрантами та аспірантами провідних вчених університету й академічних інститутів;

3.22. забезпечує посилення дослідницької складової в навчальних планах для магістрів та залучення їх до виконання НДР;

З.23. бере участь у розвитку інноваційних структур на базі університету (наукового парку, технопарку, бізнес-інкубаторів) за пріоритетними науковими напрямами кафедри;

3.24. здійснює заходи зі створення об'єктів права інтелектуальної власності та захисту права інтелектуальної власності, а також трансфер технологій, зокрема через інноваційне середовище Наукового парку «Київська політехніка», і реалізацію ліцензійних договорів;

З.25. виконує міжнародні наукові проекти та програми, гранти, договори на замовлення іноземних організацій і компаній;

З .26. здійснює організаційні і методичні заходи з метою збільшення цитованості наукових праць співробітників кафедри, розширення присутності їх наукових публікацій у журналах і матеріалах конференцій, що входять до міжнародних наукометричних баз даних (Scopus, Web of Science та ін.).

У сфері організаційної діяльності:

3.27. надає пропозиції щодо формування кадрового складу та штатного розклад;

3.28. організує контроль якості проведення навчальних занять, практичної підготовки студентів;

З.29. налагоджує та підтримує зв'язки зі структурними підрозділами університету та іншим організаціями;

3.30. сприяє підвищенню кваліфікації науково-педагогічних працівників кафедри та працевлаштуванню працівників;

3.31. забезпечує організацію заходів із профорієнтації та залучення осіб на навчання за спеціальностями кафедри;

3.32. забезпечує підготовку необхідних документів для проведення ліцензування та акредитації в межах спеціальностей кафедри;

3.33. організує роботу зі створення і супроводження офіційного сайту кафедри (3-5 цікавих матеріалів на тиждень, орієнтованих на цільову аудиторію) та інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кампус» відповідно до Положення про типовий сайт кафедри НТУУ "КПІ";

3.34. забезпечує інформування про результати діяльності кафедри;

3.35. забезпечує участь працівників кафедри у роботі експертних рад, комісій, груп МОН України, спеціалізованих вчених рад;

3.36. веде документообіг та забезпечує передачу документів на архівне зберігання;

3.37. визначає рейтингу науково-педагогічних працівників кафедри;

3.38. створює та супроводжує інформаційно-комунікативні ресурси у доменній зоні kpi.ua університету.

У сфері .міжнародної діяльності:

3.39. готує (спільно з ДМС) проекти договорів про співпрацю з підрозділами зарубіжних університетів та організує їх виконання;

3.40. ініціює, проводить, формує програми міжнародних конференцій на рівні кафедри, механіко-машинобудівного інституту;

3.41. готує проектні пропозиції щодо участі в міжнародних конкурсах, програмах, фондах, грантах;

3.42. бере участь у міжнародних наукових дослідженнях та публікація у міжнародних виданнях;

З.43. делегує співробітників для участі в міжнародних конференціях, семінарах, конкурсах, виставках;

З.44. забезпечує підготовку іноземних студентів;

3.45. розвиває академічну мобільність через участь у міжнародних програмах і проектах;

3.46. вносить пропозиції щодо створення спільних з іноземними партнерами структур (лабораторій, центрів, наукових груп, редакційних колективів, консорціумів тощо);

З.47. забезпечує участь працівників кафедри в міжнародних професійних організаціях.

З.48. висвітлює результати освітньої та наукової діяльності кафедри англійською мовою.

  1. 4.ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ КАФЕДРОЮ

4.1. Керівництво кафедрою здійснює завідувач кафедри, який не може перебувати на посаді більш як два строки.

4.2. Завідувач кафедри повинен мати науковий ступінь та/або вчене (почесне) звання відповідно до профілю кафедри.

4.3. Завідувач кафедри обирається за конкурсом таємним голосуванням Вченою радою університету строком на п'ять років з урахуванням пропозицій трудового колективу механіко-машинобудівного інституту та кафедри. Ректор університету укладає із завідувачем кафедри контракт.

4.4. Завідувач кафедри забезпечує організацію освітнього процесу, виконання навчальних планів і програм навчальних дисциплін, здійснює контроль за якістю викладання навчальних дисциплін, навчально-методичною та науковою діяльністю викладачів.

4.5. Завідувач кафедри забезпечує виконання функцій кафедри та виконання наказів, розпоряджень і доручень ректора, директора механіко-машинобудівного інституту, створення у кіберпросторі (глобальній мережі Інтернет) цілісного позитивного іміджу кафедри як підрозділу університету, здатного конкурувати на міжнародному ринку освітніх та наукових послуг.

4.6. Завідувач кафедри підпорядкований директору механіко-машинобудівного інституту і діє на підставі посадової інструкції та умов контракту.

4.7. Відповідно до Положення про наукового керівника підрозділу (інституту, факультету, кафедри) на кафедрі може бути обрано наукового керівника та наукового консультанта.

4.8. Фінансування кафедри здійснюється в межах коштів механіко-машинобудівного інституту. Організаційне супроводження фінансово-господарської та наукової діяльності кафедри може здійснюватися через відповідні підрозділи на рівні інституту.

  1. 5.ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ КАФЕДРИ

5.1. Припинення діяльності кафедри динаміки і міцності машин та опору матеріалів здійснюється шляхом її реорганізації або ліквідації.

5.2. Діяльність кафедри динаміки і міцності машин та опору матеріалів припиняється наказом ректора в порядку та на умовах, передбачених Статутом НТУУ «КПІ» та чинним законодавством України, за рішенням Вченої ради університету.

На кафедрі успішно функціонують студентські гуртки, що дозволяють студентам активно працювати над власними розробками та втілювати у життя набуті під час навчання знання та навички. При цьому досить широко застосовуються CAD/CAE пакети, 3D друк, лабораторне устаткування, а наукова робота становить невід'ємну частину процесу створення нових студентських розробок.

Результати наукової роботи знаходять своє відображення у численних публікаціях викладачів кафедри за студентами:

публікації за 2015 рік (Загальна кількість доповідей на 4 конференціях, які були зроблені за участю студентів кафедри –64. Кількість опублікованих статей у співавторстві – 6)

публікації за 2016 рік (Загальна кількість доповідей на 3 конференціях, які були зроблені за участю студентів кафедри –17)

публікації за 2017 рік (Загальна кількість доповідей, які були зроблені за участю студентів кафедри –40. Кількість опублікованих статей у співавторстві – 7)

публікації за 2018 рік (Загальна кількість доповідей, які були зроблені за участю студентів кафедри –54. Кількість опублікованих статей у співавторстві – 15)

публікації за 2019 рік (Загальна кількість доповідей, які були зроблені за участю студентів кафедри – 49. Кількість опублікованих статей у співавторстві – 16)

 

Студенти готують доповіді за результатами своїх наукових робот і представляють їх на конференціях, які проводяться за участю кафедри динаміки і міцності машин та опору матеріалів.

 

 Конференції кафедри

 

Науково-технічна конференція
«Прогресивна техніка і технологія і інженерна освіта»

Щорічна науково-техічна конференція, на якій розглядаються актуальні питання наукових і прикладних досліджень у галузі машинобудування, авіаційної і космічної техніки, питання техніки і передових технологій у інших галузях виробництва, а також особливості підготовки інженерних фахівців в Україні. Аудиторія конференції – наукові і науково-педагогичні працівники, керівники підрозділів і технічні фахівці науково-дослідних і виробничих підприємств, докторанти, аспіранти, молоді учені.

ТЕМАТИКА КОНФЕРЕНЦІЇ

 

1. Сучасні проблеми механіки деформівного твердого тіла.

2. Ресурсозберігаючі процеси пластичної обробки матеріалів.

3. Прикладна гідроаеромеханіка і мехатроніка.

4. Прогресивна техніка і технологія машинобудування.

5. Авіаційна та ракетно-космічна техніка

6. Проблеми вищої інженерної освіти в Україні.

 

2020 – ХХІ конференція

 

2019 – ХХ конференція

 

2018 – ХІХ конференція

 

2017 – ХVIII конференція

 

2016 – ХVII конференція

 

МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ ТА СТУДЕНТІВ «ІННОВАЦІЇ МОЛОДІ В МАШИНОБУДУВАННІ»

 

Міжнародна науково-технічна конференція молодих вчених та студентів «Інновації молоді в машинобудуванні» призначена для наукового спілкування творчої молоді різних регіонів України в галузі машинобудування, обміну науково-технічними досягненнями, апробації виконаних досліджень.

 

Тематикою конференції є постановка та вирішення науково-технічних завдань сучасної машинобудівної галузі – проектування, розрахунки, технології виготовлення, складання, випробування та експлуатації деталей, вузлів і агрегатів машин. Аудиторія конференції – студенти, аспіранти та молоді вчені машинобудівних навчальних та наукових установ України.

 

2020 – ХІІІ конференція

 

2019 – ХІІ конференція

 

2018 – ХІ конференція

 

2017 – ХI конференція

 

2016 – ІХ конференція

НАУКОВІ ШКОЛИ КАФЕДРИ

 

Міцність та ресурс конструкційних матеріалів з урахуванням початкових та набутих пошкоджень.

Керівник - чл.-кор. НАНУ, д.т.н., проф. Бобир М.І.

Наукова школа займається проблемами міцності та довговічності елементів конструкцій, що знахордяться в умовах складного термосилового навантаження, з урахуванням впливу кінетики накопичення мікропошкоджень в матеріалі при його пружно-пластичному деформуванні. В рамках наукових робіт досліджуються різні умови експлуатації та траекторії навантаження, розглядаються як класичні металеві так і новітні композиційні матеріали. При виконанні досліджень широко використовується сучасна інструментальна база лабораторії механічних випробувань кафедри, використання якої дає можливість проводити натурні експерименти для різноманітних елементів та вузлів обладнання.

 

В рамках  проблематики наукової школи відбулися наступні захисти кандидатських дисертацій:

- Лавренко Ярослав Іванович (2014 р.) "Динаміка та довговічність високошвидкісних прецизійних центрифуг"

- Коваль Віктор Вікторович (2018 р.) "Малоциклова втома елементів конструкцій з урахуванням пошкоджуваності"

- Фам Дик Куан (2019 р.) "Критерій граничного стану конструкційних матеріалів з врахуванням пошкоджуваності"

 

Чисельне модеювання процесів та систем

Керівник - д.т.н., проф. Цибенко О.С.

Основними напрямками діяльності наукової школи є числене модеювання та аналіз різноманітних конструкцій та вузлів, що використовються в машинобудівній, авіа- та космічнобудівній, теплоенергетичних, біомеханічній галузях тощо з точки їх міцності та надійності. Вирішуються проблеми обгрунтування продовження ресурсу, оптимізащії вагово-міцносних характеристик вузлів. Основною матеріальною базою наукової школи виступає компьютерний центр кафедри.

 

В рамках проблематики наукової школи відбулися наступні захисти кандидатських дисертацій:

 - Єщенко Віктор Олексійович (2016 р.) "Напружено-деформований стан біомеханічних систем металлоостеосинтезу"

- Маслєй Володимир Микитович (2018 р.) "Міцність композиційних терморозміростабільних силових конструкцій космічних апаратів при динамічному навантаженні "

- Рибалка Антон Олексійович (2019 р.) "Динаміка і міцність наносупутника Polyitan-2-SAU на етапі виведення на орбіту"

Матеріально-технічна база кафедри

 

Кафедра викладає широкий перелік дисциплін, серед яких нормативні освітні компоненти циклу загальної підготовки («Теоретична механіка», «Інформатика»), нормативні освітні компоненти циклу професійної підготовки («Механіка матеріалів і конструкцій», «Прикладна механіка», «Технічна механіка», «Теорія механізмів і машин», «Деталі машин та основи конструювання» - для студентів освітніх програм спеціальності 131 «Прикладна механіка») а також низку обов’язкових та виборних дисциплін циклу професійної підготовки для студентів освітньої програми «Динаміка і міцність машин» ) - разом біля 30 дисциплін.

 

Матеріально-технічна база кафедри представлена комп’ютерними класами та аудиторіями, та навчальними і дослідними лабораторіями.

 

обладнаними установками комп’ютерними класами, навчальними і дослідними лабораторіями та аудиторіями.

Лабораторії кафедри обладнані установками і стендами для виконання лабораторних робіт і проведення механічних випробувань матеріалів і елементів конструкцій

 

Приміщення кафедри розташовані і у Головному корпусі НТУУ КПІ ім..Ігоря Сікорського

 

 

Комп’ютерні класи, навчальні і дослідні лабораторії та аудиторії кафедри

                                                                                                                                  

 

Установки для проведення механічних випробувань матеріалів і елементів конструкцій

Аудиторії та лабораторії кафедри

Кафедра викладає широкий перелік дисциплін, серед яких нормативні освітні компоненти циклу загальної підготовки («Теоретична механіка», «Інформатика»), нормативні освітні компоненти циклу професійної підготовки («Механіка матеріалів і конструкцій», «Прикладна механіка», «Технічна механіка», «Теорія механізмів і машин», «Деталі машин та основи конструювання» - для студентів освітніх програм спеціальності 131 «Прикладна механіка») а також низку обов’язкових та виборних дисциплін циклу професійної підготовки для студентів освітньої програми «Динаміка і міцність машин» - «Теорія пружності», «удівельна механіка машин», «Теорія пластичності і повзучості», «Теорія коливань та стійкості руху», «Чисельні методи динаміки і міцності машин» - разом біля 30 дисциплін.

 

Матеріально-технічна база кафедри представлена аудиторіями, комп’ютерними класами та навчальними лабораторіями, які розташовані у Головному корпусі НТУУ КПІ ім..Ігоря Сікорського

 

 

Аудиторія

Основні дисципліни

Тип занять

Матеріально-технічне забезпечення

Компютерні класи

254-1

«Training center Boeing-Progresstech Ukraine»

Інформатика

Числові методи динаміки і міцності машин

Розрахунок міцності авіаційних конструкцій

Практичні заняття/Лекційні заняття

19 робочих місць ПК

257 - 1

«Training center Boeing-Progresstech Ukraine»

Інформатика

Числові методи динаміки і міцності машин

Розрахунок міцності авіаційних конструкцій

Практичні заняття

14 робочих місць ПК

Навчальні лабораторії

166-е - 1

аудиторія ім. С.П.Тимошенка

Механіка матеріалів і конструкцій

Практичні і лабораторні заняття

Установки і стенди для проведення лабораторних робіт

166-д-1

Механіка матеріалів і конструкцій

Нові матеріали

Міцність при змінних навантаженнях

Лабораторні заняття

Установки для проведення механічних випробувань матеріалів і елементів конструкцій

310 - 1

аудиторія ім.. академіка НАНУ Г.С. Писаренка

Механіка матеріалів і конструкцій

Практичні і лабораторні заняття

Установки і стенди для проведення лабораторних робіт

312 - 1

Навчальна лабораторія з опору матеріалів

Механіка матеріалів і конструкцій

Практичні і лабораторні заняття

Установки і стенди для проведення лабораторних робіт

250 - 1

лабораторія прикладної механіки

Теорія механізмів і машин

Деталі машин та основи конструювання

Лекційні заняття, Практичні заняття і лабораторні заняття

Установки і стенди для вивчення і дослідження роботи механізмів і вузлів машин

Навчальні аудиторії

252

аудиторія ім.. академіка НАНУ М.В. Новікова

Дисципліни кафедри за розкладом

Лекційні і практичні заняття

Мультимедійне забезпечення

249

аудиторія ім.. академіка С.П. Корольова

Дисципліни кафедри за розкладом

Лекційні і практичні заняття

-

315

Аудиторія практичних занять з теорії пружності і будівельної механіки машин

Теорія пружності

Будівельна механіка машин

інші дисципліни кафедри за розкладом

Лекційні і практичні заняття

Навчальні стенди

277

Дисципліни кафедри за розкладом

Лекційні заняття

-

255

Аудиторія видатних інженерів механиків

Дисципліни кафедри за розкладом

Лекційні і практичні заняття

-

228

Дисципліни кафедри за розкладом

Лекційні і практичні заняття

-

199

Дисципліни кафедри за розкладом

Лекційні заняття

-

299-2

Дисципліни кафедри за розкладом

Лекційні і практичні заняття

-

299-3

Дисципліни кафедри за розкладом

Практичні заняття

-

Освітня програма «Динаміка і міцність машин» пройшла міжнародну акредитацію за системою «EUR-ACE European Accredited Engineer label», що підтверджує її високу якість, а також відповідність прийнятим європейським стандартам та принципам.

Система акредитації «EUR-ACE European Accredited Engineer label» розроблена Європейською мережею акредитації інженерії (European Network for Engineering Accreditation, ENAEE). Ця мережа об'єднує європейські організації, такі як Британська інженерна рада (EngC), Французька комісія з питань підготовки інженерів (CTI), Федерація Europeenne d 'Association National National d' Ingeneurs (FEANI), Societe Europeenne pour la Formation des Ingeneurs (SEFI) та Міжнародного товариства інженерної освіти (IGIP), що проводять підготовку та підвищення кваліфікації інженерів у різних галузях техніки.

 

Студенти кафедри динаміки і міцності машин та опору матеріалів мають змогу брати участь у різноманітних програмах академічної мобільності, що діють у КПІ ім. Ігоря Сікорського. Зокрема, у таких проектах як ERASMUS +, EWENT, ТЕМРО, ACTIVE та EUROEAST, а також програмах подвійного диплому з університетом Отто фон Геріке (Німеччина) та Познанською політехнікою (Польща)

Більш детально про порядок та підготовку документів щодо участі у програмах можна дізнатися на сайті відділу академічної мобільності  КПІ ім. Ігоря Сікорського:

Відділ академічної мобільності

 

Окрім цього, можлива участь студентів кафедри і у проектах кредитної мобільності що діють з багатьма університетами Європи, більш детально про які можна дізнатися за посиланням:

Проекти кредитної мобільності

 

Директорат

АДРЕСА:  03056, м. Київ, пр. Перемоги, 37, корпус 1, кімната 225

ТЕЛЕФОНИ:  Приймальня директора- (044) 204-94-55
                    Навчальний відділ - (044) 204-94-63

Е-MAIL:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Ivanka 

Слободянюк Іванна Валентинівна

Заступник директора ММІ
з навчально-виховної роботи
к.т.н., доцент

Savhenko

Савченко Ольга Олександрівна

провідний фахівець (стаціонар)

Години прийому 9:00-16:30
Обідня перерва 13:00-14:00

Yaksun

Яксун Світоана Михайлівна

провідний фахівець (стаціонар)

Години прийому 9:00-16:30
Обідня перерва 13:00-14:00

Terenteva Терентьєва Алла Миколаївна 

провідний фахівець (заочне відділення)

Години прийому 9:00-16:30
Обідня перерва 13:00-14:00

 СТРУКТУРА



Переглянути більшу мапу

Адреса

м. Київ, пр-т. Перемоги, 37, корпус 1, кім. 166
Телефон: (044) 204-95-35
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Адреса приймальної комісії

м. Київ, вул. Політехнічна 14, корпус 16, кім.147-б
Телефони: (097) 131-85-65, (063) 843-29-50
(044) 204-96-45, (044) 204-96-46
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ПРОГРАМИ ПОДВІЙНОГО ДИПЛОМУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ

КАФЕДРИ ДИНАМІКИ І МІЦНОСТІ МАШИН ТА ОПОРУ МАТЕРІАЛІВ

 

 Logo GUDFM-200x200

  СПІЛЬНИЙ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКИЙ ФАКУЛЬТЕТ

Прийом студентів на Спільний Українсько-Німецький Факультет Машинобудування (СУНФМ) здійснюється Механіко-машинобудівним інститутом (ММІ), Інженерно-фізичним (ІФФ) та Зварювальним факультетом (ЗФ) в межах ліцензованого обсягу набору в кожному з цих структурних підрозділів НТУУ «КПІ ім. І. Сікорського». 

Випускники факультету, за умови успішного захисту магістерської дисертації, мають змогу отримати подвійний диплом 

Детальніше

СПІЛЬНИЙ УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКИЙ ФАКУЛЬТЕТ

 

Метою Програми подвійного диплому магістра є формування фахівців у галузі машинобудування, сприяння мобільності студентів та науковців, запропонувати студентам міжнародний досвід та заохочити молодь до українських, так польських цінностей.

Програма встановлює співпрацю у сфері обміну студентами, що дає студентам можливість отримати два дипломи в галузі машинобудування за програмами обох університетів:

 

  • диплом Master of Science Engineer Познанського Університету Технологій

  • диплом Master of Science in “Mechanical Engineering” КПІ ім. Ігоря Сікорського

Детальніше

 

ГРАФІК
навчального  процесу  на  2018 - 2019   навчальний рік

Розклад консультацій викладачів на кафедрі ДММ та ОМ

 НАШІ ПАРТНЕРИ

 

 

Компанія Прогрестех-Україна надає інтелектуальні послуги провідним світовим виробникам авіатехніки, підприємствам транспортної та промислової інфраструктури. Входить до чільної трійки інженерно-конструкторських центрів України. Основний партнер і замовник Прогрестех-Україна – компанія Boeing.

Компанію засновано 2007 року. Входить до складу міжнародної Групи компаній Прогрестех. Локації підрозділів Прогрестех-Україна – два інженерних центри в Києві, по одному – в Харкові і Львові.

Спільно з найбільшими технічними університетами країни Прогрестех-Україна втілює комплекс соціально-освітніх проектів та навчальних програм з метою розвитку української інженерної школи й підтримки талановитої молоді.

  Детальніше... 

  

 ДП «АНТОНОВ» було засноване 31 травня 1946 року під керівництвом видатного авіаконструктора Олега Костянтиновича Антонова. За цей час колективом підприємства створено більше ста типів і модифікацій пасажирських, транспортних і спеціалізованих літаків, виготовлених у кількості більше 22 000 екземплярів. На літаках «АНТОНОВ» встановлено більше 500 світових рекордів. На підприємстві працюють представники більше 200 професій і спеціальностей, повний штат конструкторів і вчених, що діють в 35 наукових напрямках, у тому числі таких рідкісних, як аеродинаміка й міцність літальних апаратів, механіка, гідравліка, теплотехніка, авіоніка, матеріалознавство.

 Детальніше... 

 

Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» створене у жовтні 1996 р. Компанія є оператором чотирьох діючих атомних електростанцій України, на яких експлуатується 15 атомних енергоблоків.

Компанія «Енергоатом» є членом ВАО АЕС, WNA, EUR, INPRO, Українського ядерного товариства та Асоціації «Український ядерний форум».

Енергоатом став першою українською енергогенеруючою компанією, яка здійснює процес транскордонної оцінки впливу на довкілля відповідно до вимог Конвенції Еспо.

Компанія увійшла до першої п'ятірки рейтингу «Кращі зелені енергогенерації: Безвуглецеві генеруючі потужності» (Top Green Power Generators: Carbon-Free Generation Capacity) та посіла перше місце серед державних підприємств України за індексом прозорості.

  Детальніше...  

 

Інститут проблем мiцностi iменi Г.С.Писаренка Нацiональної академiї наук України є ланкою науково-дослiдної дiяльностi i органiзацiйної структури Нацiональної академiї наук України.
Iнститут створений згiдно з постановою Президiї Академiї наук УРСР вiд 14 вересня 1966 року №211 на базi сектора мiцностi Інституту проблем матерiалознавства АН УРСР, функцiонує як наукова установа з 1 жовтня 1966 року. Перебуває у складi Нацiональної академiї наук України i входить до складу Вiддiлення механiки НАН України та пiдпорядковується йому.

Iнститут проводить дослiдження за такими науковими напрямками:

 

  - граничний стан i критерiї мiцностi матерiалiв i конструкцiй;
  - розрахунковi і експериментальнi методи дослiдження напружено-деформованого стану;
- механiка руйнування і живучiсть конструкцiй;
  - коливання неконсервативних механiчних систем.

 

Практична спрямованiсть дослiджень Iнституту в останнi роки дещо змiнилася. Якщо ранiше результати дослiджень Iнституту були зосередженi на науково-технiчному супроводi нових конструкцiй в ракетнiй i космiчнiй технiцi, авiадвигунобудуваннi, то в даний час результати дослiджень зосередженi, в основному, на оцiнцi залишкового ресурсу і обгрунтуваннi можливостей подальшої безпечної експлуатацiї устаткування атомної i теплової енергетики, магiстральних нафто-, газо- і продуктопроводiв, нафтопереробних i хiмiчних заводiв, залiзничного транспорту тощо.

 

 Детальніше... 

- Інститут надтвердих матеріалів ім. В.М. Бакуля НАН України,
- Інститут  механіки ім С.П. Тимошенка НАН України,
- Інститут електрозварювання ім.Є.О.Патона НАН України,
- Інститут проблем матеріалознавства ім.І.М.Францевича НАН України,
- Державний  науково-технічний центр ядерноі і радіаційної безпеки,
- ДП «Державний науково-дослідний  Центр залізничного транспорту України»,
- Тов. НВП « БілоцерківМАЗ»,
- Тов. НВП « Технотерм»,
- Тов. НВО ФХЗМ   « Червоний жовтень»,
- Тов. «ІЦК –Інститут магістральних трубопроводів».