Савченко Ольга Олександрівна

 

САВЧЕНКО ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА

провідний фахівець

(стаціонар)

 

Години прийому 9:00-16:30

Обідня перерва 13:00-14:00

-  Приймає участь у проведенні анкетування та готує, у разі необхідності, базу даних з успішності студентів для проведення Ректорського контролю.

- Здійснює аналіз існуючих наказів щодо роботи підрозділу та вносить пропозиції щодо удосконалення та актуалізацію їх.

- Доводить накази, розпорядження до відома підрозділів/кафедр інституту.

- Надає консультативну допомогу працівникам та здобувачам вищої освіти інституту під час семестрового контролю, випускної атестації;

- Проводить роз’яснювальну роботу серед батьків та абітурієнтів, які зацікавлені вступом до інститутута проводить роз’яснення нормативної бази за якою визначається статус студент;

- Контролює виконання графіків навчального процесу;

- Готує відповідні документи для ДЕФ по визначенню вартості відшкодування та здійснює контроль за своєчасне відшкодування коштів особами, що повторно навчаються;

- Організовує семетровий контроль (атестацію) та опрацьовує його результати;

- Готує та подає на підпис директору або заступнику директора результати семестрового контролю по кафедрах інституту; 

- Щорічно готує звіт щодо кількості відрахованих, поновлених студентів та студентів, які навчаються закордоном по академічній мобільності інституту;

- Щорічно готує та подає на підпис директору або заступнику директора пропозиції щодо попереднього замовлення кількості журналів навчальних груп та залікових книжок;

- Організовує і розробляє необхідну документацію на оформлення документів про освіту;

- Оформляє академічні довідки відрахованим студентам;

- Готує учбові картки випускників з подальшою комплектацією та передачею до архіву.

- Проводить підготовку документів для подальшого знищення невиданих документів про вищу освіту.

- Співпрацює з відділом академічної мобільності та поширює інформацію серед студентів щодо участі у міжнародних проектах;

- Поширює інформацію серед студентів щодо замовлення та видачі студентських квитків;

- Проводить поточний контроль відвідування занять студентами шляхом перевірки журналів навчальних груп та безпосереднім відвідуванням занять;

- Вводить інформацію в базу електронного обліку персональних данних студентів у систему ДЕКАНАТ;

- Збирає, узагальнює інформацію від відповідальних осіб по кафедрах по виявленню академічного плагіату в системі Unicheck та подає її керівнику.

 

 

 

Яксун Світлана Михайлівна

 

ЯКСУН СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА

провідний фахівець

(стаціонар)

 

Години прийому 9:00-16:30

Обідня перерва 13:00-14:00

-    Приймає участь у проведенні анкетування та готує, у разі необхідності, базу даних з успішності студентів для проведення Ректорського контролю.

-  Здійснює аналіз існуючих наказів щодо роботи підрозділу та вносить пропозиції щодо удосконалення та актуалізацію їх.

-  Доводить накази, розпорядження до відома підрозділів/кафедр інституту.

- Надає консультативну допомогу працівникам та здобувачам вищої освіти інституту під час семестрового контролю, випускної атестації;

- Організовує роботу стипендіальної комісії інституту;

-  Проводить роз’яснювальну роботу серед батьків та абітурієнтів, які зацікавлені вступом до інституту та проводить роз’яснення нормативної бази за якою визначається статус студент;

-  Контролює виконання графіків навчального процесу;

-  Отримує документи про освіту в методично-видавничому центрі, з подальшою реєстрацією, збереженням та видачею;

-  Здійснює облік та контроль документів по пільговим категоріям студентів;

-  Готує відповідні документи для ДЕФ по визначенню вартості відшкодування та здійснює контроль за своєчасне відшкодування коштів особами, що повторно навчаються;

-  Організовує семетровий контроль (атестацію) та опрацьовує його результати;

-  Готує та подає на підпис директору або заступнику директора результати семестрового контролю по кафедрах інституту; 

-  Проводить підготовку та оформлення наказів про затвердження тем бакалаврських та магістерських робіт;

-  Готує акти інвентаризації, списання дипломів та додатків, прийому-передачі документів;

-  Щорічно готує та подає на підпис директору або заступнику директора пропозиції щодо попереднього замовлення кількості журналів навчальних груп та залікових книжок;

-  Організовує і розробляє необхідну документацію на оформлення документів про освіту;

-  Проводить повторне замовлення дипломів для втрачених документів.

-  Готує учбові картки випускників з подальшою комплектацією та передачею до архіву.

-  Проводить підготовку документів для подальшого знищення невиданих документів про вищу освіту.

-  Співпрацює з відділом академічної мобільності та поширює інформацію серед студентів щодо участі у міжнародних проектах;

-  Поширює інформацію серед студентів щодо видачі студентських квитків;

-  Проводить поточний контроль відвідування занять студентами шляхом перевірки журналів навчальних груп та безпосереднім відвідуванням занять;

-  Готує проекти наказів на призначення студентам стипендій, матеріальної допомоги та інших видів виплат;

-  Проводить підготовку наказів про порушення «Правил внутрішнього розпорядку» серед студентів;

-  Збирає, узагальнює інформацію від відповідальних осіб по кафедрах по виявленню академічного плагіату в системі Unicheck та подає її керівнику.

 

 

 

 Терентьєва Алла Миколаївна

 

ТЕРЕНТЬЄВА АЛЛА МИКОЛАЇВНА

провідний фахівець

(заочне відділення)

 

Години прийому 9:00-16:30

Обідня перерва 13:00-14:00

             - Приймає участь у проведенні анкетування та готує, у разі необхідності, базу даних з успішності студентів для проведення Ректорського контролю.

-  Надає консультативну допомогу працівникам та здобувачам вищої освіти інституту під час семестрового контролю, випускної атестації;

- Проводить роз’яснювальну роботу серед батьків та абітурієнтів, які зацікавлені вступом до інституту та проводить роз’яснення нормативної бази за якою визначається статус студент.

- Контролює виконання графіків навчального процесу для студентів заочного відділення;

- Готує залікові екзаменаційні відомості;

- Отримує документи про освіту в методично-видавничому центрі, з подальшою реєстрацією, збереженням та видачею.

- Готує відповідні документи для ДЕФ по визначенню вартості відшкодування та здійснює контроль за своєчасне відшкодування коштів особами, що повторно навчаються;

- Організовує семетровий контроль (атестацію) та опрацьовує його результати;

- Готує та подає на підпис директору або заступнику директора результати семестрового контролю по кафедрах інституту; 

- Проводить підготовку та оформлення наказів про затвердження тем бакалаврських та магістерських робіт.

- Щорічно готує та подає на підпис директору або заступнику директора пропозиції щодо попереднього замовлення кількості журналів навчальних груп та залікових книжок;

- Організовує і розробляє необхідну документацію на оформлення документів про освіту;

- Проводить повторне замовлення дипломів для втрачених документів.

- Готує учбові картки випускників з подальшою комплектацією та передачею до архіву.

- Проводить підготовку документів для подальшого знищення невиданих документів про вищу освіту.

- Поширює інформацію серед студентів щодо навчального процесу;

- Проводить поточний контроль відвідування занять студентами шляхом перевірки журналів навчальних груп та безпосереднім відвідуванням занять;

- Збирає, узагальнює інформацію від відповідальних осіб по кафедрах по виявленню академічного плагіату в системі Unicheck та подає її керівнику.