Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2021-2022 навч.рік.
Освітньо наукова програма
- Розрахунок напружено-деформованого стану системи "труба - композитний бандаж
Освітньо-професійна програма
- Коефіцієнти концентрації напружень в композиційних пластинах біля отвору, що контактує з циліндром, в залежності від величин бічного зазору
- Напружено-деформований стан закінцівки стрингера крила літака
- Вибір оптимальної форми хвиль балки з хвилястою стінкою за результатами порівняльного аналізу її несучої спроможності
- Дослідження флатерних характеристик пасажирського літака з урахуванням розташування силової установки
- Аналіз НДС ендопротеза в зоні контакту в умовах тертя
- Проектyвальний розрахунок на міцність констрyкції підвісної стелі пасажирського літака
- НДС внутрішньої хорди шпангоута, пошкодженого корозією
- Міцність балки літака з хвилястою стінкою з відновлюваними конструктивними елементами типового ремонту
- Міцність композитної конструкції модуля керування відеообладнанням салону пасажирського літака
- Проектувальний розрахунок на міцність нижньої панелі передньої кромки крила літака
- Проектувальний розрахунок на міцність болтового з’єднання композитних елементів конструкції літака при одновісному навантаженні
- Вибір геометричних параметрів нервюри передньої кромки крила пасажирського літака
- Визначення оптимальних параметрів з’єднання елементів конструкції літака із композитних матеріалів при розрахунках на міцність
Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2020-2021 навч.рік.
Освітньо наукова програма
- Дослідження напружено-деформованого стану і витривалості напіввісі електромобіля
- Дослідження міцністних характеристик захисного покриття елементів обшивки літака
Освітньо-професійна програма
- Вибір оптимального конструктивного виконання вуглепластикової стінки нервюри крила літака з умов міцності, жорсткості та стійкості
- Конструювання однозрізного з'єднання композит-композит з максимальною масовою ефективністю
- Дослідження впливу геометричних параметрів кутового фланця на значення руйнівної сили і на характер його руйнування при статичному навантаженні
- Обґрунтування вибору конструктивного виконання вуглепластикової панелі крила з умов міцності, жорсткості та стійкості
- Аналіз стійкості і характеру деформування швелера при різних параметрах фланця
- Міцність композитної конструкції шафи салону пасажирського літака
- Дослідження ефективності використання кріплення пасажирських крісел з урахуванням виготовлення та ремонтопридатності
- Визначення напружено-деформованого стану конструкції центра контроля пасажирського відеообладнання літака
- Дослідження впливу геометричних характеристик сендвіч панелей літака на розподіл внутрішних зусиль в панелі, індукованих їх включенням у сумісну взаємодію з несучою конструкцією літака.
- Дослідження впливу положення отворів в стінці балки на її несучу спроможність при комплексному наватаженні.
- Аналітична модель для розрахунку на міцність балки з близьким розташуванням проміжних опор
- Аналіз довговічності та тріщиностійкості рядового шпангоута вузькофюзеляжного літака
- Проектування та аналіз міцності конструкції підвісної стелі пасажирського літака для встановлення антени
- Проектування та аналіз міцності рейок сидінь (seat track) та балок підлоги в зоні центроплана пасажирського літака
- Напружено-деформований стан конструкції фільтроелементу при ультразвуковому кавітаційному фільтруванні рідини
- Статична міцність композитних піддонів заднього і переднього багажно-вантажних відсіків літака АН-158
- Чисельні дослідження характеристик контактних напружень у лопатковому замку типу "ластівчин хвіст" диска турбореактивного двигуна
- Підбір оптимального матеріалу для елементу паливної системи літака, виходячи з розрахунку на міцність.
- Дослідження характеристик жорсткості фіксації переломів трубчастих кісток з врахуванням регенерації кісткової тканини
- Оцінювання довговічності металевих конструкцій в умовах малоциклового багатовісного непропорційного навантажування
- Оцінка ресурсу роботи барботажного баку при перевірці налаштування імпульсних клапанів атомних реакторів
- Дослідження просторових переміщень переломів кісток, фіксованих стержневими апаратами, під дією зовнішніх навантажень
Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2019-2020 навч.рік.
Освітньо наукова програма
- Дослідження напружено-деформованого стану стійки шасі при аварійних та стандартних посадках літака
- Визначення довговічності космічного апарата в умовах стохастичних вібрацій
Освітньо-професійна програма
- Математичне моделювання впливу параметрів технології пошарового наплавлення на механічні характеристики
- Оцінка пошкоджуваності, тріщиностійкості та опору руйнуванню крихких матеріалів при локальному навантаженні
- Оцінка несучої спроможності верхньої щелепи людини зі структурними дефектами кістки та зубів
- Визначення характеристик напружено-деформованого стану шахти виймальної при критичному відхиленні корпусу реактора АЕС від вертикалі
- Напружено- деформований стан композитних зубних протезів
- Напружено- деформований стан закрилків транспортного літака
- Вплив регенерації кісткової тканини на деформаційні характеристики кісток з переломами та системами їх фіксації
- Моделі багатовісного втомного руйнування та оцінювання довговічності елементів конструкцій
- Визначення несучої здатності елементів фюзеляжу сучасного літака
- Визначення характеристик напружено-деформованого стану головного циркуляційного насоса енергетичного блоку ВВЕР-1000
- Установка для дослідження взаємних зміщень у переломах кісток із засобами фіксації під дією складних навантажень
- Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака «вафельної» конструкції
- Особливості плоского напружено-деформованого стану обшивки навколо ум'ятини
- Вплив жорсткості та компонування шпангоутів фюзеляжу на розподіл зусиль у поздовжньому стику обшивок
- Проектування високонавантаженого двозрізного з'єднання метал-композит мінімальної маси
- Міцність композитної конструкції робочого місця бортпровідника пасажирського літака
- Проектування балки підлоги пасажирського літака складальної конструкції із різнорідних матеріалів
- Напружено-деформований стан в зоні вершини магістральної тріщини в обшивці фюзеляжу пасажирського літака
- Проектування високонавантаженого однозрізного з'єднання метал-композит мінімальної маси
- Вплив тимчасової втрати стійкості на несучу спроможніcть елементів кріплення панелей хвостової частини крила літака під час експлуатації
- Вплив отвору з одностороннім відбортуванням в стінці балки на її стійкість при зсуві
- Міцність стінки фюзеляжу із композиційних матеріалів пасажирського літака
Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2018-2019 навч.рік.
Освітньо наукова програма
- Аналіз напружено-деформованого стану тришарових конструкцій з композиційних матеріалів
- Оцінка ефективності дії заряду з конічною оболонкою
Освітньо-професійна програма
- Розрахунок елементів конструкції літального апарату
- Дослідження композитних плит на розміро-стабільність під термічним навантаженням
- Модальний аналіз композитного головного обтікача корисного вантажу ракетоносія
- Напружено-деформований стан кронштейна кріплення моторів до крила в складі силової установки літака
- Залишкова міцність болта зє’днання хретовини з валом реверсивного привода силової установки літака
- Напружено-деформований стан зварного шва після динамічної обробки
- Оцінка довговічності елементів вагонів з різними варіаціями режимів навантаження
- Міцність та деформування елементів стержневих систем остеосинтезу при статичних та циклічних навантаженнях
- Дослідження впливу температури на механічні властивості полімерів
- Ізометричний аналіз напружено-деформованого стану медичних стентів
- Напружено-деформований стан та стійкість сильфона корпуса реактора при змінах температур
- Дослідження процесу розльоту продуктів детонації та розповсюдження повітряних ударних хвиль складеного заряду
- Розробка засобів дослідження функціональної надійності систем остеосинтезу при складних фізіологічних навантаженнях
- Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака з допоміжними ребрами по типу балки без втрати стійкості стінки
- Дослідження впливу геометричних параметрів конструкції гермошпангоута пасажирського літака під дією надлишкового тиску (без стовщення)
- Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням вирізів
- Проектування цільнофрезерованої швелерної балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з двома допоміжними поздовжніми ребрами
- Проектування балки підлоги пасажирського літака складальної конструкції із кутових профілів по типу балки без втрати стійкості стінки
- Дослідження впливу пошкоджень у вигляді ум'ятини на напружено –деформований стан пластин при плоскому напруженому стані
- Обґрунтування вибору конструктивного виконання тришарової панелі крила з умов міцності, жорсткості та стійкості
- Обґрунтування вибору конструктивного виконання вуглепластикової стінки лонжерона з умов міцності, жорсткості та стійкості
- Проектування балки підлоги складальної конструкції із кутових профілів пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням використання різних конструкційних матеріалів
- Розрахунок на міцність при статичному і повторно-змінному навантаженні підкріпленої стінки відсіку шасі пасажирського літака
- Проектування цільнофрезерованої швелерної балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням оптимізації ваги
- Дослідження впливу відбортовування пластин з отворами на стійкість при зсуві