Динамікв і міцність машин 

Кафедра динаміки і міцності машин
та опору матеріалів   готує фахівців
за спеціальністю
 G9 Прикладна механіка,
освітня програма 
Динаміка і міцність машин

Кафедра динаміки і міцності машин та опору матеріалів

Професійна діяльність випускників кафедри пов’язана із комп'ютерним моделюванням та експериментальними дослідженнями конструкційної міцності, довговічності і надійності авіаційної та ракетно-космічної техніки, машин і устаткування у різних галузях техніки із застосуванням сучасних інформаційних технологій.
Студенти, які здобувають освіту за рівнем «магістр», мають можливість навчання: 
- на Спільному українсько-німецькому факультеті машинобудування в Отто фон Геріке університеті (м.Магдебург, Німеччина);
- за програмою подвійного диплому магістра Познанського Університету Технологій (м.Познань, Польща) та КПІ ім. Ігоря Сікорського;
- за програмою дуальної освіти у спільному навчально-науковому центрі «КПІ – ПРОГРЕСТЕХ-Україна – Вoеing-Україна» із подальшим працевлаштуванням в групі компаній «ПРОГРЕСТЕХ»

Освітня програма "Динаміка і міцність машин" пройшла Міжнародну акредитацію і визнана відповідною вимогам європейських програм інженерної освіти

Як доїхати?

 

Адреса Приймальної комісії «КПІ ім. Ігоря Сікорського»: вул. Політехнічна, 14, корпус 16, м. Київ.

Під час прийому документів відбіркових комісії факультетів можуть бути розміщені в інших корпусах (7, 15, 13, 18).

На період карантину звертайтеся за телефоном

+38 (063) 743-47-57 — вступ до магістратури

+38 (097) 694-50-58 — вступ на 1 курс 

Телефон: (+380 44) 204-96-45, 204-96-46
Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Приймальна комісія для іноземних громадян знаходиться в 31 корпусі 

 

До станції метро «Політехнічний інституту», до зупинки громадського транспорту «вул.Польова» (1, 3 швидкісний трамвай) або до зупинки «Політехнічний інститут» тролейбусами, автобусами й маршрутними таксі, що прямують проспектом Перемоги (тролейбус №5, автобус № 31, маршрутні таксі). Вулиця Політехнічна — пішохідна. Залишити транспорт можна на спеціалізованих стоянках. Для детальної інформації щодо території КПі ім. Ігоря Сікорського — скористайтесь мобільним додатком KPIMaps або перегляньте сенсорну мапу.

 Опір матеріалів 

Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2019-2020 навч.рік.

Освітньо наукова програма

Дослідження напружено-деформованого стану стійки шасі при аварійних та стандартних посадках літака

Визначення довговічності космічного апарата в умовах стохастичних вібрацій

Освітньо-професійна програма

Математичне моделювання впливу параметрів технології пошарового наплавлення на механічні характеристики

Оцінка пошкоджуваності, тріщиностійкості та опору руйнуванню крихких матеріалів при локальному навантаженні

Оцінка несучої спроможності верхньої щелепи людини зі структурними дефектами кістки та зубів

Визначення характеристик напружено-деформованого стану шахти виймальної при критичному відхиленні корпусу реактора АЕС від вертикалі

Напружено- деформований стан композитних зубних протезів

Напружено- деформований стан закрилків транспортного літака

Вплив регенерації кісткової тканини на деформаційні характеристики кісток з переломами та системами їх фіксації

Моделі багатовісного втомного руйнування та оцінювання довговічності елементів конструкцій

Визначення несучої здатності елементів фюзеляжу сучасного літака

Визначення характеристик напружено-деформованого стану головного циркуляційного насоса енергетичного блоку ВВЕР-1000

Установка для дослідження взаємних зміщень у переломах кісток із засобами фіксації під дією складних навантажень

Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака «вафельної» конструкції

Особливості плоского напружено-деформованого стану обшивки навколо ум'ятини

Вплив жорсткості та компонування шпангоутів фюзеляжу на розподіл зусиль у поздовжньому стику обшивок

Проектування високонавантаженого двозрізного з'єднання метал-композит мінімальної маси

Міцність композитної конструкції робочого місця бортпровідника пасажирського літака

Проектування балки підлоги пасажирського літака складальної конструкції із різнорідних матеріалів

Напружено-деформований стан в зоні вершини магістральної тріщини в обшивці фюзеляжу пасажирського літака

Проектування високонавантаженого однозрізного з'єднання метал-композит мінімальної маси

Вплив тимчасової втрати стійкості на несучу спроможніcть елементів кріплення панелей хвостової частини крила літака під час експлуатації

Вплив отвору з одностороннім відбортуванням в стінці балки на її стійкість при зсуві

Міцність стінки фюзеляжу із композиційних матеріалів пасажирського літака

Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2018-2019 навч.рік.

Освітньо наукова програма

Аналіз напружено-деформованого стану тришарових конструкцій з композиційних матеріалів

Оцінка ефективності дії заряду з конічною оболонкою

Освітньо-професійна програма

Розрахунок елементів конструкції літального апарату

Дослідження композитних плит на розміро-стабільність під термічним навантаженням

Модальний аналіз композитного головного обтікача корисного вантажу ракетоносія

Напружено-деформований стан кронштейна кріплення моторів до крила в складі силової установки літака

Залишкова міцність болта зєднання хретовини з валом реверсивного привода силової установки літака

Напружено-деформований стан зварного шва після динамічної обробки

Оцінка довговічності елементів вагонів з різними варіаціями режимів навантаження

Міцність та деформування елементів стержневих систем остеосинтезу при статичних та циклічних навантаженнях

Дослідження впливу температури на механічні властивості полімерів

Ізометричний аналіз напружено-деформованого стану медичних стентів

Напружено-деформований стан та стійкість сильфона корпуса реактора при змінах температур

Дослідження процесу розльоту продуктів детонації та розповсюдження повітряних ударних хвиль складеного заряду

Розробка засобів дослідження функціональної надійності систем остеосинтезу при складних фізіологічних навантаженнях

Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака з допоміжними ребрами по типу балки без втрати стійкості стінки

Дослідження впливу геометричних параметрів конструкції гермошпангоута пасажирського літака під дією надлишкового тиску (без стовщення)

Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням вирізів

Проектування цільнофрезерованої швелерної балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з двома допоміжними поздовжніми ребрами

Проектування балки підлоги пасажирського літака складальної конструкції із кутових профілів по типу балки без втрати стійкості стінки

Дослідження впливу пошкоджень у вигляді ум'ятини на напружено –деформований стан пластин при плоскому напруженому стані

Обґрунтування вибору конструктивного виконання тришарової панелі крила з умов міцності, жорсткості та стійкості

Обґрунтування вибору конструктивного виконання вуглепластикової стінки лонжерона з умов міцності, жорсткості та стійкості

Проектування балки підлоги складальної конструкції із кутових профілів пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням використання різних конструкційних матеріалів

Розрахунок на міцність при статичному і повторно-змінному навантаженні підкріпленої стінки відсіку шасі пасажирського літака

Проектування цільнофрезерованої швелерної балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням оптимізації ваги

Дослідження впливу відбортовування пластин з отворами на стійкість при зсуві

На громадське обговорення (проекти освітніх програм). 

 

Пропозиції щодо змісту освітніх програм надсилати на адресу  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  до 01 травня 2025 року.

 

Чинні освітні програми

 

Освітня програма "Динаміка і міцність машин" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 2024 р. - переглянути документ

Освітньо-професійна програма "Динаміка і міцність машин" другого (магістерського) рівня вищої освіти, 2024 р. - переглянути документ

Освітньо-наукова програма "Прикладна механіка" другого (магістерського) рівня вищої освіти, 2024 р. - переглянути документ

Освітньо-наукова програма "Прикладна механіка" третього (доктор філософії) рівня вищої освіти, 2024 р. - переглянути документ

 


Архів

«Освітня програма «Динаміка і міцність машин», перший рівень вищої освіти (бакалавр) , 3 роки 10 місяців», 2022-2024 рр.

Відгуки та рецензіії роботодавців та академічної спільноти:

ДП "АНТОНОВ"

ТОВ "Прогрестех-Україна"

"Інститут проблем міцності ім. Г.С. Писаренка" НАН України

Київський національний університет будівництва і архітектури

АТ "УкрНДІАТ"

Відгуки та рецензії здобувачів та випускників:

Відгук на освітню програму студента Демешко Ярослава

Відгук на освітню програму студентки Сидори Тетяни

Відгук на освітню програму випускника Малинського В'ячеслава

Результати опитування бакалаврів

 

 «Освітньо-професійна програма «Динаміка і міцність машин», другий рівень вищої освіти (магістр) , 1 рік 4 місяці», 2022-2024 рр.

 Відгуки та рецензіії роботодавців та академічної спільноти:

ДП "АНТОНОВ"

ТОВ "Прогрестех-Україна"

"Інститут проблем міцності ім. Г.С. Писаренка" НАН України

АТ "УкрНДІАТ"

Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Відгуки та рецензії здобувачів та випускників:

Відгук на освітньо-професійну програму студентки Сконечних Єлізавети)

Відгук на освітньо-професійну програму випускника Бахтаваршоєва Тимура

Результати опитування магістрів (освітньо-професійна програма)

 

«Освітньо-наукова програма за спеціальністю 131 "Прикладна механіка", другий рівень вищої освіти (магістр) , 1 рік 9 місяців», 2022-2024 рр.

«Освітньо-наукова програма за спеціальністю 131 "Прикладна механіка", третій рівень вищої освіти (PHD) , 4 роки», 2023-2024 н.р.  

 


 

«Освітня програма «Динаміка і міцність машин», перший рівень вищої освіти (бакалавр) , 3 роки 10 місяців», 2021 р.

Кафедральний каталог вибіркових навчальних дисциплін циклу  професійної підготовки освітньої програми «Динаміка і міцність  машин» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 

«Освітньо-професійна програма «Динаміка і міцність машин», другий рівень вищої освіти (магістр) , 1 рік 4 місяці», 2021 р.

Кафедральний каталог вибіркових навчальних дисциплін циклу професійної підготовки освітньої програми "Динаміка і міцність машин" другого (освітньо-професійного) рівня вищої освіти

«Освітньо-наукова програма «Динаміка і міцність машин» , другий рівень вищої освіти (магістр) , 1 рік 9 місяців», 2021 р.

Кафедральний каталог вибіркових навчальних дисциплін циклу професійної підготовки освітньої програми "Динаміка і міцність машин" другого (освітньо-наукового) рівня вищої освіти

Програма комплексного фахового випробування для вступу на освітню програму підготовки магістра «Динаміка і міцність машин»

Освітньо-наукова програма підготовки докторів філософії - спеціальність 131 "Прикладна механика"

«Освітньо-наукова програма за спеціальністю 131 "Прикладна механіка", третій рівень вищої освіти (PHD) , 4 роки», 2022-2023 рр.

 

Положення про систему запобігання академічному плагіату в КПІ ім. Ігоря Сікорського

детальніше

 

Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2021-2022 навч.рік.

Освітньо наукова програма

  1. Розрахунок напружено-деформованого стану системи "труба - композитний бандаж 

Освітньо-професійна програма

  1. Коефіцієнти концентрації напружень в композиційних пластинах біля отвору, що контактує з циліндром, в залежності від величин бічного зазору
  2. Напружено-деформований стан закінцівки стрингера крила літака
  3. Вибір оптимальної форми хвиль балки з хвилястою стінкою за результатами порівняльного аналізу її несучої спроможності
  4. Дослідження флатерних характеристик пасажирського літака з урахуванням розташування силової установки
  5. Аналіз НДС ендопротеза в зоні контакту в умовах тертя
  6. Проектyвальний розрахунок на міцність констрyкції підвісної стелі пасажирського літака
  7. НДС внутрішньої хорди шпангоута, пошкодженого корозією
  8. Міцність балки літака з хвилястою стінкою з відновлюваними конструктивними елементами типового ремонту
  9. Міцність композитної конструкції модуля керування відеообладнанням салону пасажирського літака
  10. Проектувальний розрахунок на міцність нижньої панелі передньої кромки крила літака
  11. Проектувальний розрахунок на міцність болтового з’єднання композитних елементів конструкції літака при одновісному навантаженні
  12. Вибір геометричних параметрів нервюри передньої кромки крила пасажирського літака
  13. Визначення оптимальних параметрів з’єднання елементів конструкції літака із композитних матеріалів при розрахунках на міцність

Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2020-2021 навч.рік.

Освітньо наукова програма

  1. Дослідження напружено-деформованого стану і витривалості напіввісі електромобіля
  2. Дослідження міцністних характеристик захисного покриття елементів обшивки літака

Освітньо-професійна програма

  1. Вибір оптимального конструктивного виконання вуглепластикової стінки нервюри крила літака з умов міцності, жорсткості та стійкості
  2. Конструювання однозрізного з'єднання композит-композит з максимальною масовою ефективністю
  3. Дослідження впливу геометричних параметрів кутового фланця на значення руйнівної сили і на характер його руйнування при статичному навантаженні
  4. Обґрунтування вибору конструктивного виконання вуглепластикової панелі крила з умов міцності, жорсткості та стійкості
  5. Аналіз стійкості і характеру деформування швелера при різних параметрах фланця
  6. Міцність композитної конструкції шафи салону пасажирського літака
  7. Дослідження ефективності використання кріплення пасажирських крісел з урахуванням виготовлення та ремонтопридатності
  8. Визначення напружено-деформованого стану конструкції центра контроля пасажирського відеообладнання літака
  9. Дослідження впливу геометричних характеристик сендвіч панелей літака на розподіл внутрішних зусиль в панелі, індукованих їх включенням у сумісну взаємодію з несучою конструкцією літака.
  10. Дослідження впливу положення отворів в стінці балки на її несучу спроможність при комплексному наватаженні.
  11. Аналітична модель для розрахунку на міцність балки з близьким розташуванням проміжних опор
  12. Аналіз довговічності та тріщиностійкості рядового шпангоута вузькофюзеляжного літака
  13. Проектування та аналіз міцності конструкції підвісної стелі пасажирського літака для встановлення антени
  14. Проектування та аналіз міцності рейок сидінь (seat track) та балок підлоги в зоні центроплана пасажирського літака
  15. Напружено-деформований стан конструкції фільтроелементу при ультразвуковому кавітаційному фільтруванні рідини
  16. Статична міцність композитних піддонів заднього і переднього багажно-вантажних відсіків літака АН-158
  17. Чисельні дослідження характеристик контактних напружень у лопатковому замку типу "ластівчин хвіст" диска турбореактивного двигуна
  18. Підбір оптимального матеріалу для елементу паливної системи літака, виходячи з розрахунку на міцність.
  19. Дослідження характеристик жорсткості фіксації переломів трубчастих кісток з врахуванням регенерації кісткової тканини
  20. Оцінювання довговічності металевих конструкцій в умовах малоциклового багатовісного непропорційного навантажування
  21. Оцінка ресурсу роботи барботажного баку при перевірці налаштування імпульсних клапанів атомних реакторів
  22. Дослідження просторових переміщень переломів кісток, фіксованих стержневими апаратами, під дією зовнішніх навантажень

Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2019-2020 навч.рік.

Освітньо наукова програма

  1. Дослідження напружено-деформованого стану стійки шасі при аварійних та стандартних посадках літака
  2. Визначення довговічності космічного апарата в умовах стохастичних вібрацій

Освітньо-професійна програма

  1. Математичне моделювання впливу параметрів технології пошарового наплавлення на механічні характеристики
  2. Оцінка пошкоджуваності, тріщиностійкості та опору руйнуванню крихких матеріалів при локальному навантаженні
  3. Оцінка несучої спроможності верхньої щелепи людини зі структурними дефектами кістки та зубів
  4. Визначення характеристик напружено-деформованого стану шахти виймальної при критичному відхиленні корпусу реактора АЕС від вертикалі
  5. Напружено- деформований стан композитних зубних протезів
  6. Напружено- деформований стан закрилків транспортного літака
  7. Вплив регенерації кісткової тканини на деформаційні характеристики кісток з переломами та системами їх фіксації
  8. Моделі багатовісного втомного руйнування та оцінювання довговічності елементів конструкцій
  9. Визначення несучої здатності елементів фюзеляжу сучасного літака
  10. Визначення характеристик напружено-деформованого стану головного циркуляційного насоса енергетичного блоку ВВЕР-1000
  11. Установка для дослідження взаємних зміщень у переломах кісток із засобами фіксації під дією складних навантажень
  12. Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака «вафельної» конструкції
  13. Особливості плоского напружено-деформованого стану обшивки навколо ум'ятини
  14. Вплив жорсткості та компонування шпангоутів фюзеляжу на розподіл зусиль у поздовжньому стику обшивок
  15. Проектування високонавантаженого двозрізного з'єднання метал-композит мінімальної маси
  16. Міцність композитної конструкції робочого місця бортпровідника пасажирського літака
  17. Проектування балки підлоги пасажирського літака складальної конструкції із різнорідних матеріалів
  18. Напружено-деформований стан в зоні вершини магістральної тріщини в обшивці фюзеляжу пасажирського літака
  19. Проектування високонавантаженого однозрізного з'єднання метал-композит мінімальної маси
  20. Вплив тимчасової втрати стійкості на несучу спроможніcть елементів кріплення панелей хвостової частини крила літака під час експлуатації
  21. Вплив отвору з одностороннім відбортуванням в стінці балки на її стійкість при зсуві
  22. Міцність стінки фюзеляжу із композиційних матеріалів пасажирського літака

Тематика кваліфікаційних магістерських робіт, випуск 2018-2019 навч.рік.

Освітньо наукова програма

  1. Аналіз напружено-деформованого стану тришарових конструкцій з композиційних матеріалів
  2. Оцінка ефективності дії заряду з конічною оболонкою

Освітньо-професійна програма

  1. Розрахунок елементів конструкції літального апарату
  2. Дослідження композитних плит на розміро-стабільність під термічним навантаженням
  3. Модальний аналіз композитного головного обтікача корисного вантажу ракетоносія
  4. Напружено-деформований стан кронштейна кріплення моторів до крила в складі силової установки літака
  5. Залишкова міцність болта зє’днання хретовини з валом реверсивного привода силової установки літака
  6. Напружено-деформований стан зварного шва після динамічної обробки
  7. Оцінка довговічності елементів вагонів з різними варіаціями режимів навантаження
  8. Міцність та деформування елементів стержневих систем остеосинтезу при статичних та циклічних навантаженнях
  9. Дослідження впливу температури на механічні властивості полімерів
  10. Ізометричний аналіз напружено-деформованого стану медичних стентів
  11. Напружено-деформований стан та стійкість сильфона корпуса реактора при змінах температур
  12. Дослідження процесу розльоту продуктів детонації та розповсюдження повітряних ударних хвиль складеного заряду
  13. Розробка засобів дослідження функціональної надійності систем остеосинтезу при складних фізіологічних навантаженнях
  14. Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака з допоміжними ребрами по типу балки без втрати стійкості стінки
  15. Дослідження впливу геометричних параметрів конструкції гермошпангоута пасажирського літака під дією надлишкового тиску (без стовщення)
  16. Проектування цільнофрезерованої балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням вирізів
  17. Проектування цільнофрезерованої швелерної балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з двома допоміжними поздовжніми ребрами
  18. Проектування балки підлоги пасажирського літака складальної конструкції із кутових профілів по типу балки без втрати стійкості стінки
  19. Дослідження впливу пошкоджень у вигляді ум'ятини на напружено –деформований стан пластин при плоскому напруженому стані
  20. Обґрунтування вибору конструктивного виконання тришарової панелі крила з умов міцності, жорсткості та стійкості
  21. Обґрунтування вибору конструктивного виконання вуглепластикової стінки лонжерона з умов міцності, жорсткості та стійкості
  22. Проектування балки підлоги складальної конструкції із кутових профілів пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням використання різних конструкційних матеріалів
  23. Розрахунок на міцність при статичному і повторно-змінному навантаженні підкріпленої стінки відсіку шасі пасажирського літака
  24. Проектування цільнофрезерованої швелерної балки підлоги пасажирського літака по типу балки без втрати стійкості стінки з урахуванням оптимізації ваги
  25. Дослідження впливу відбортовування пластин з отворами на стійкість при зсуві